Dit is geheel correct, 20% sneller trainen... in wedstrijden (bijv.) dressuur krijg je 1 punt extra als het paard 100x gelongeerd is voor het trainen.
is het dan ook zo dat als je 200 x longeerd 2 punten meer krijgt? of heeft meer dan 100 x niet echt nu, behalve het xp dat je ervan krijgt?
Anders zou dat er ook nog bij kunnen?
Misschien nog ergens een uitleg waar en hoe je paarden kan kopen. Hoor veel beginners die vragen hoe je een paard kan kopen en hoe duur dat op dit moment is.
Misschien ook nog bij de veel gestelde vragen.. die je ziet in de wiki.
16:31:28 op 11-11-2010 Je hebt een een stamboomloze set gekregen! Anglo-ArabierSet.
04-03-2011 om 19:59:41 Nieuwe SBL Anglo-Arabier hengst!
Goed idee, daar ga ik even een artikel over toevoegen.
De kosten worden wel wat lastig te beschrijven, omdat dat steeds wisselt, maar misschien kan ik daar nog een oplossing voor vinden.
geschreven door Evelijn op 14:36:37 @ 31-01-2011
Is een merrie wel 24 uur hengstig? Want als dat niet zo is haal ik gewoon een stuk tekst weg.
Als ze hengstig word (natuurlijk) of als je haar hengstig maakt via de knop op het paardenprofiel krijg je wel de melding dat ze 1 dag hengstig is, dus 24 uur. Dat klopt dus gewoon!
Ik zag dat de pagina van Rassenwedstrijden nog aangepast moet worden; er staat namelijk dat je maar 1 x een setje kan winnen per account. Het is al even veranderd naar 1 stamboomloze, onbeperkt winnen.
Canon 40D + aanhang.
J'adore Rubinhio, -adore-
My number one; R. Rubinhio
geschreven door Evelijn op 14:48:38 @ 31-01-2011
Nou ja, anders heeft het hele hengstig maken ook geen nut natuurlijk, haha. Maar inderdaad, ik zal het nog even aanpassen.
Soms word een merrie ook 'natuurlijk' hengstig en krijg je gewoon een melding bij rapporten dat je merrie hengstig is.
Een artikeltje over hoe je ontslag neemt mist ook, er komen echt heel veel topics van mensen die denken dat als ze op het knopje drukken er iets fout gaat en dat is logisch. Dus een uitleg hierover zou meer dan welkom zijn.
Er staat nog niet in dat landbouwers tegenwoordig een eigen pagina hebben waar je kunt zien welke landbouwers online zijn en dat je via daar ook kunt kopen.
Er staat nog niet in dat landbouwers tegenwoordig een eigen pagina hebben waar je kunt zien welke landbouwers online zijn en dat je via daar ook kunt kopen.