Overal even mijn reactie op
.
- paarden aan stallen koppelen. Dit net zoals zadels bij paarden horen. Het lijkt mij ook leuk om stallen mesten te koppelen aan deze pagina, net zoals zadels poetsen
Dit lijkt me niet handig. Stel, je verkoopt het paard of het paard gaat dood, dan kan je de stal niet voor een ander paard gebruiken. Bij een zadel kan dit ook gebeuren, maar een zadel is toch iets minder duur dan een stal.
- bodembedekkers voor in de stal. En dat je dan bijv. Stro bij de landbouwers kan kopen(?) Dit kan je dan 1x per dag verversen. Want als je mest moet er ook wat nieuw stro o.i.d bij
Dit lijkt me op zich ook wel een leuk idee, hier ben ik dus voor.
-verschillende soorten stallen, wat de conditie verbetert, En zorgt dat paarden minder snel ziek worden. ( is nu nog niet, maar komt mis nog?)
Vb: stal 3x4(pony), stal 4x4(paard), schuilstal, veulenstal( plek voor 4) , stal met aangrenzende paddock enz.
Hier ben ik tegen. Het is goed zoals het nu is, en dat is ook onhandig, stel je hebt een veulen, die verkoop je en even later gebruik je die stal niet meer. Dat is ook niet echt handig.
-weiland, kan alleen samen met een schuilstal(2paards) dus telt als een gewone stal, maar dan met meer ruimte.
Ik ben voor een weiland, maar dat het dan ook zónder schuilstal kan.
-stallencomplexen .stel je hebt 10 stallen. 1 hengst, 4 veulens en 5 merries. Mijn idee is om tab bladen te hebben per stal. Want in rl zet je een veulen vaak niet naast een hengst. Je kan dan net als bij het kopje paarden, ook bij het kopje stallen merries, hengsten en veulens apart zetten. Als je dit niet doet krijg je bijv een melding dat 1 van je hengsten een blessure heeft omdat hij met een andere hengst heeft gevochten.
Hier ben ik tegen. Want niet iedere hengst vecht, er zijn ook hele lieve bij, en ik vind het gewoon niet zo'n goed idee
.