De lijst van de ongerate topics klopt niet helemaal. Er staat namelijk dat er dingen nog niet zijn gerate, maar als ik naar het topic ga, is alles al gerate. De bovenste hiervan kan sowieso niet, 2 reacties, 3 ongerate:
Groetjes
[EDIT] Dit is dus het idee:
Posts die je zelf al hebt gerate niet meer tonen in de Rate Queue.
Er is een aanpassing geweest in het rate systeem.
Een post moet nu 8x gerate zijn voordat hij uit de lijst verdwijnt. Dit betekend dus:
Of 1x Admin / Supermoderator,
Of 2x Moderator
Of 8x een 'gewoon' lid.
geschreven door xMila op 20:34:05 @ 23-09-2011
Er is een aanpassing geweest in het rate systeem.
Een post moet nu 8x gerate zijn voordat hij uit de lijst verdwijnt. Dit betekend dus:
Of 1x Admin / Supermoderator,
Of 2x Moderator
Of 8x een 'gewoon' lid.
Of hier een combinatie van natuurlijk.
Aha, oké ^^
Misschien is het handig dat de kolom ''Ongerate'' dan een andere naam krijgt? Want ook al is het geen 8x gerate, het is wel gerate.
Ik vind het een goede update, maar als je die lijst aan het afwerken bent, hoe moet je dan weten welke post nog geen 8 rates heeft gehad? Moet je ze allemaal 1 voor 1 aanklikken?
Aha, oké ^^
Misschien is het handig dat de kolom ''Ongerate'' dan een andere naam krijgt? Want ook al is het geen 8x gerate, het is wel gerate.
Ik vind het een goede update, maar als je die lijst aan het afwerken bent, hoe moet je dan weten welke post nog geen 8 rates heeft gehad? Moet je ze allemaal 1 voor 1 aanklikken?
Ja, het lijkt me inderdaad handig als deze dan een nieuwe naam krijgt.
Het is opzich geen ramp als je iets meer als 8x rate hoor. In de lijst staan overigens enkel de posts van de afgelopen 3 dagen. De rest wordt niet weergegeven in de lijst.
Wat ik verder nog mis, wat vroegaah wel was:
De posts die je zelf gerate hebt, verdwijnen niet uit de lijst.
En dit zou ik ook graag willen zien:
Welke posts er in een topic nog gerate moeten worden.
Ja, het lijkt me inderdaad handig als deze dan een nieuwe naam krijgt.
Het is opzich geen ramp als je iets meer als 8x rate hoor. In de lijst staan overigens enkel de posts van de afgelopen 3 dagen. De rest wordt niet weergegeven in de lijst.
Wat ik verder nog mis, wat vroegaah wel was:
De posts die je zelf gerate hebt, verdwijnen niet uit de lijst.
En dit zou ik ook graag willen zien:
Welke posts er in een topic nog gerate moeten worden.
Ja, dat ben ik met je eens. Misschien is het ook fijn om bij de rate queue aan te geven hoeveel er nog helemaal niet gerate is en hoeveel er nog niet volledig gerate zijn.