Waarschijnlijk lezen jullie de titel anders dan ik hem bedoel, heheh.
Hier mijn verhaal, het zal wel duidelijk zijn en ik wil eens weten wat andere mensen er van denken...
In dit spel draait het bij de Rijverenigingen voor een groot deel om Prestige. Ja, wie wil nou niet in de top 3 Prestige staan met zijn rijvereniging! Iedereen doet veel klusjes ... Maar wat vooral prestige geeft zijn de Prestigewedstrijden. Allemaal heel leuk en aardig, maar hoe zit dat met de kleinere rijverenigingen?
Zoals veel mensen al weten ben ik de eigenaar van A.R. een redelijk actieve rijvereniging, maar aan echt veel prestige komen wij niet meer... Toen met dat bugje in de springprestige hebben wij regelmatig wat binnen gehaald, waardoor we langzaam wat omhoog kwamen en het leuker werd voor ons en de leden om te gaan doneren. Nu is dat natuurlijk opgelost en zakken wij weer net zo hard naar beneden.
De Prestigewedstrijden worden bijna altijd gewonnen door dezelfde rijverenigingen, degene die ik de laatste tijd (bij springen) het meeste voorbij zie komen is Cinna. Het is niet om die rijvereniging af te kraken, maar kleinere rijverenigingen kunnen bij deze wedstrijden NOOIT een kans maken tegen leden die Cinna heeft.
Ik vind de kansen een beetje on eerlijk in dit spel. Alle goede leden trekken naar de rijverenigingen die het hoogste staan, waardoor ze nog hoger komen.
Nu kunnen er argumenten komen zoals ''Veel klusjes'', maar met klusjes red je het echt niet om maar een beetje bij de grote rijverenigingen in de buurt te komen
Meestal hebben de kleinere rijvereniging ook geen beschikking over 64 ACTIEVE leden, want die zitten eigenlijk altijd al in de groteren, of beschikken over een eigen rijvereniging. Met alleen klusjes kom je er echt niet
Kleinere rijverenigingen krijgen op deze manier niet eens de kans om zich te ontwikkelen tot een grotere rijvereniging
Wat vinden jullie, hou het wel netjes aub