Ik ben tegen.
Het blijft dan toch hetzelfde. De hoogste ruiters van die levels rijden voor de overwinning en de lagere ruiters kunnen niet winnen. Het wordt voor kleinere rv's alleen nog moeilijker om een team bij elkaar te krijgen.
Prestige rijd je voor de rv, niet voor jezelf. Ik rijd soms prestige voor de rv terwijl ik liever voor wp was gegaan maar wil dan mijn rv-genoten niet in de steek laten.
We hebben geprobeerd om de lagere ruiters ook een mogelijkheid te geven om prestige te rijden door extra managers aan te stellen die een lager team maken, zodat toch iedereen kan rijden. Soms wordt hier gebruik van gemaakt, maar vaak is hier weinig interesse voor, want iedereen wil in een winnend team.
Maar het winnende team kan niet winnen als er telkens lagere ruiters in zitten
Ik zou dan eerder voor willen stellen om als extra individuele prestigewedstrijden te organiseren met dezelfde level indeling als de gewone wedstrijden, zodat iedereen op zijn/haar level kan rijden en prestige verdienen. Mensen in kleine of minder actieve rv's kunnen dan in ieder geval ook wat prestige verdienen voor de rv of raswed.
Ik hou van haffies.
Emily = dierenarts, Jasmijn = lesgever,
Cissy = KI(8 buisjes 2750), Chantal = landbouwer,
Mindy = hoefsmid, Mestientje = mesthoopruimer,
Trainie = trainer, Saddely = zadelmaker.
De gezelligste rv? Cinnamon's Riders!
Lees ons rv-profiel als je lid wilt worden.