Ik ben het hier deels mee eens.
Ik weet nog wel dat het Sneeuwballengevecht in 2010, 1 groot succes was
Iedereen genoot ervan en wie er won maakte eigenlijk niet zo veel uit, niemand deed er moeilijk over.
De paasactie leverde naar mijn idee ook weinig problemen op en bracht eenheid binnen de RV's. Bij de jubileumactie vond ik het verhandelbaar maken van items niet de juiste oplossing, hier werd veel over gezeurd. Verder vond ik ook deze actie redelijk geslaagd
De klikactie is voor mij niet ongezellig, maar gewoon een ramp.. Ik vond het niet nodig om hier een strijd tussen RV's te starten, gewoon elke RV voor zich spelen leek me veel leuker. Dat er dan ook nog een RV uit wordt gezet die daarbij ook nog eens eventjes lekker zwart werd gemaakt op de voorpagina met de verkeerde woorden, is natuurlijk helemaal een ramp.. Maar dat heeft verder weinig te maken met het geheel
Ik vind dat er zeker acties moeten blijven komen, ook waarbij RV's tegen elkaar strijden. Het moet alleen niet zo zijn dat de rijkste RV bij voorbaat wint (of zoiets dergelijks), of dat er RV's op een absurde manier worden uitgesloten.
Het zou leuk zijn als bij volgende acties alleen gekeken wordt naar hoe goed iemand zich inzet en dat daarop klassementen etc. worden gebaseerd