Tiesjuh heeft helemaal gelijk. Momenteel zijn het enkele figuren die dagelijks heibel uitlokken in de chat door te schelden en overal op te reageren met een grote bek (figuurlijk dan want ik hoor ze niet
). Bij elk woord dat iemand zegt en ze niet aanstaat wordt er een antwoord gegeven waar van mij een chatban voor gegeven mag worden.
Ik vind het niet normaal dat mensen voor snollebol, chatdel enz. uitgescholden mogen worden --> 24-uurs ban.
Een ander heeft weken de boel mogen flessen onder het mom van moet je maar goed opletten bij het handelen. Die is zichzelf nu tegen gekomen en hangt het heilig boontje uit die door iedereen benadeeld wordt. Zit iedereen haarfijn op de regeltjes te wijzen .... maar houdt zich er zelf niet aan.
Als iemand hem op zijn daden wijst dan is het verleden tijd en heibel, maar terugbetalen ho maar. Zulke figuren verpesten het spel en de sfeer voor iedereen.
Dat soort oplichters zou van mij zelfs een spelban mogen krijgen. Kunnen ze het spel en de sfeer niet bederven
Ik hou van haffies.
Emily = dierenarts, Jasmijn = lesgever,
Cissy = KI(8 buisjes 2750), Chantal = landbouwer,
Mindy = hoefsmid, Mestientje = mesthoopruimer,
Trainie = trainer, Saddely = zadelmaker.
De gezelligste rv? Cinnamon's Riders!
Lees ons rv-profiel als je lid wilt worden.