hoi
de laatste tijd kan ik niet meer in mij overig(spullen) komen normaal deed hij het wel en nu niet meer als ik daar dan op klik dan krijg ik een foutmelding en dan moet ik Horsetycoon helemaal opnieuw opstarten heel soms doet het wel dat is dan maar paar minuten en dan doet hij het heel de tijd niet meer het is gekomen sinds die sinterklaas actie ik wil graag dat dit snel opgelost word want met die spulletjes die je krijgt met sinterklaas kan ik niks doen met me prijzen en dat wil ik graag
Ik denk dat wij hier weinig mee kunnen en dat het gewoon aan je browser / internetverbinding ligt.
Als het aan HT had gelegen, hadden meer mensen er last van gehad..
geschreven door xMila op 12:33:50 @ 04-12-2011
Ik denk dat wij hier weinig mee kunnen en dat het gewoon aan je browser / internetverbinding ligt.
Als het aan HT had gelegen, hadden meer mensen er last van gehad..
Aan de browser ligt het sowieso niet, want mijn moeder heeft Internet Explorer op haar laptop en daarmee kan ik zonder moeite op HT. Misschien is het inderdaad een missende update?
Het kan wel degelijk aan de browser liggen, dat is namelijk iets wat op je computer staat, en waar je ook een oudere versie van kan hebben, of waar op je computer een fout in kan zitten.
Het kan zeker ook een combinatie zijn van een iets trage browser (wat IE is) en een wat trage verbinding.