Modbreak
Klein bugje maar heb hem aangemeld.
Of het echt een bug is weet ik niet, maar het zou fijn zijn als er een oplossing voor komt :Y)
Ik wilde een prestige springzadel verhandelen met iemand. Zij had het zadel, maar kon het niet verhandelen. Ze wist alleen dat ze het de vorige keer via de RV-opslag van Olympic Riders had ''gekocht''. Ze betaalde de persoon, die het zadel erin zette en zij haalde het eruit. Iedereen blij, maar ze kon het zadel niet op de rug van het paard leggen (later blijkt dus omdat het op maat gemaakt was). Ze was wel haar geld kwijt dus vroeg ze aan de persoon waarvan ze het gekocht had (de bekende oplichter) waarom dit niet kon (ze was beginnend speler en wist niet dat het op maat gemaakt was). Die vertelde een mooi verhaaltje van dat dit wel zou kunnen na enkele dagen.
Maar goed, de persoon waarvan ik het had willen kopen kon het dus niet verhandelen, alleen in de RV-opslag zetten. Dus ik vraag iemand van OR om het eruit te halen en te verhandelen met mij. Deze persoon kwam erachter dat het zadel op maat gemaakt was en dat het daarom niet verhandeld kon worden.
De bug is dus dat een op maat gemaakt zadel in de RV opslag kan, en daardoor dus toch verhandelbaar is. Ook al is het een beetje ver gezocht om zo je zadel te verhandelen, er is ook geen reden om dit wel mogelijk te laten.