Het idee van het team is natuurlijk juist dat er 1 regelaar online is, dat maakt het juist zo ingewikkeld soms.
Om dit te versimpelen weet ik dus niet. Ik twijfel.
Wellicht kan het wel zo zijn dat elke RV gewoon 1 groot team (16 stuks) heeft, waar de managers + eigenaar in kunnen schuiven.
Dus stel ik ben offline, dan kan een online manager 'mijn' team gewoon aanpassen en er mee rijden. Of andersom. Stel mijn managers zijn er niet, en ik ben er wel, dat ik hun team kan aanpassen.
Uiteraard kan er wel maar 1x worden gestart met dat team, per wedstrijd. Dus dan wordt het 1x dressuur per 3 uur, en 1x springen per 3 uur.
Wil je toch meerdere teams laten starten? Dan kun je uiteraard een 2e team aanmaken, wat ook gewoon door alle managers kan worden beheerd. Maar let op: 1x gereden per 3 uur = 1x gereden per 3 uur. Je kan dus niet 2x starten!
Zoiets zie ik dan liever, maar ik twijfel of ik dat echt wil zien.
Het is juist de kracht om een georganiseerde RV te hebben & dus 4 ruiters te krijgen.
Afwegen of je hoge, of gemiddelde punten nodig hebt om te winnen etc.
Dat maakt het ook een beetje een sport, en dat element valt weg als het te makkelijk wordt gemaakt & iedereen maar team in en team uit kan gaan..
Ik twijfel!
Dus ik blijf voorlopig even voor een vergroting.
Maar meer inbreng van andere is zeker welkom