quote:
geschreven door Vadrouille op 13:54:05 @ 13-01-2013
[...]
Jah dat wel maar ik bedoel misschien hebben ze een drukke studie ( bijvoorbeeld he ) dan snap ik het best dat daar hun tijd en energie in gaat zitten.
Ik zou eerder zeggen stel 1 of 2 admins aan maar gooi hun er niet uit
Volgens mij zijn de heren bezig met andere werkzaamheden binnen Tripix, namelijk sites voor klanten maken. Maar ja, ik kan idd niet in hun persoonlijke leven kijken maar volgens mij is het eerder dit.
Ik vind het jammer dat in een spel met zoveel potentie niks wordt gedaan en er niet naar de spelers wordt geluisterd*. Voor vele spelers houd het zo dus een keer op.
*Laatste keer dat ze naar de spelers luisterde was met de VPH en dat na veel aandringen van ons als spelers zijnde.
Nog even de updates met werkzaamheden aan het spel:
- Dinsdag 18 september 2012
De basis score word nu apart toegekend aan de oude eigenaar van een paard dat bij de VPH staat. Op deze manier krijgt een eigenaar ook XP als deze geen startkaart met het paard heeft. (5)
- Donderdag 16 augustus 2012
De Virtuele Paarden Handelaar is online! Check de wiki voor uitleg, je vind de VPH onder Diensten in het menu. We zullen op een willekeurig tijdstip een kleine test uitvoeren vandaag. (12)
- Woensdag 4 juli 2012
Bij dressuur kon het voorkomen dat teams met 3 deelnemers wonnen als ze meer punten hadden dan een team met 4 deelnemers. Dit is aangepast, er word eerst gekeken naar het aantal deelnemers, dan de punten. (3)
Het kon voorkomen dat registreren voor nieuwe gebruikers soms een foutmelding gaf, dit is nu opgelost. (3)
Door een fout bij het promoveren werden SIS punten niet toegekend aan ouders van GP paarden. Dit is nu opgelost! (9)
-Vrijdag 25 mei 2012
De barrage in springwedstrijden word nu automatisch verreden als je ervoor in aanmerking komt. Het apart verrijden van de barrage leverde vaak fouten op en zodoende is er besloten het in één keer te doen. (8)
-Woensdag 2 mei 2012
Het is mogelijk om startcouponnen te kopen voor 100x! (13)
Zoals je kunt lezen zijn het op de VPH na toch vaak kleinere updates waar we het mee moeten doen, maar ook DIT wordt niet meer gedaan door het beheer.
Het zinnetjes wat ik vaak van het TEAM te horen krijg is dat de heren veel aan het herschrijven zijn en het TEAM neemt hun vaak in bescherming. Onterecht vind ik deze heren zitten op hun luie gat ....