quote:
geschreven door xMila op 15:49:57 @ 19-02-2012
[...]
En je weet 100% zeker dat je niet in het vorige team, nadat de wedstrijd afgelopen is, hebt gereden?
Deze melding krijg je nl. alleen als je deze ronde al eens hebt gereden (of het team nu opgeheven is of niet).
Dus ik gok dat het de volgende ronde over is.
En je weer gewoon kan rijden.
Ze heeft deze ronde nog niet gereden, waarom is dat nou nog niet duidelijk? Dan sta je toch tussen de uislagen, ongeacht of je team is opgeheven of niet... Dus ik snap eerlijk gezegd niet waar je dit vandaan haalt.
De vorige prestigewedstrijd is rond een uur of 14.25 afgelopen, gezien de aflooptijd van deze wedstrijd.
De ronde die tot 14.25 liep heeft Alicia inderdaad meegereden met haar oude team. Ruby's Selectives gok ik zo.
Door veranderingen is alles opgeheven en zijn er een aantal nieuwe teams aan gemaakt.
vandaag om 14:39:30 Alicia [S•R] heeft het team [S•R] Flower Power opgericht!
Om 14.39 heeft Alicia pas het nieuwe team opgericht en wilde daarmee prestige rijden, wat nu dus niet lukt.
Er staat NIKS van SR bij de uitslagen .... Misschien handig als je de volgende keer zelf even kijkt voor je roept ... Want ''Je hebt al gereden deze ronde'' is gewoon onzin ...
En wáárom is deze post precies offtopic? =___=