quote:
geschreven door Ninalouwe14 op 21:14:51 @ 29-02-2012
Nanaatje, ik ben het wel met je eens, maar misschien kunnen ze alleen een paar rassen maken die er in het echt ook zo uit zien, bijvoorbeeld dat ze kijken welk ras het populairst is dat ze dan die doen, of vragen aan de mensen op dit spel welke paarden er uit mogen te komen zien van hoe ze er in het echt uit zien de meeste mensen die de naam geschreven hebben in hun bericht worden het, dat worden dan wel veel berichten dus als het zover is en het kan dat ze dan alleen de 1e en 2e pagina bekijken welke paarden het vaakst genoemd worden in een bericht en het maximale paarden die je mag noemen zijn er 6
Punt 1: Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat het spel gerenoveerd word?
Punt 2: Ik zie hier geen meerwaarde van in?! Het is en blijft een klikspel waar visueel niets gebeurd. Dus het is niet logisch om hier 'plaatjes' van paarden bij te gaan zetten.
Punt 3: Als het beheer zelf al plaatjes gaat maken, ben je de mogelijkheid om een foto met credits toe te voegen aan je paard kwijt. En loopt het beheer daarom inkomsten mis, omdat mensen daar geen credits meer aan besteden.
Kort gezegd: Zéér tegen!