Ik vind van wel!
Mijn zadels zijn nu al 5keer kapot geweest, in 1week, dat zijn toch al gouw 750€ in 1 week naar de knoppe.
Leuk hoor
JHA ik poets mijn zadels áltijd zodra ze poetsbaar zijn, hoezo? Is goed voor mijn rang, dus dat idee hoef ik ook niet meer te horen!
Nu is weer een zadel kapot, al mijn geld naar de knoppe dus ik denk dat ik maar ga stoppen hiermee, zo geldloos is het ook niet meer leuk =X
Doeii level 10 en level 7
Ik vind van niet, mijn zadels zijn nog nooit kapot gegaan.
Ik denk dat het gewoon pech is. Het is net als bij HT1, sommigen promoveren snel van rang, anderen niet zo snel, terwijl ze er toch wel evenveel op zitten.
Nou.. dit probleem heb ik ook, mijn zadel is in 4 dagen tijd 9keer kapot gegaan, dus best wel heel duur. ik poets ze ook elke keer als ze op 99% zijn. heel irritant
geschreven door JOYxGIZMO op 23:39:40 @ 02-10-2010
[...]
Ze zei dat ze ze altijd poetst als ze op 99% staan, dus ik denk niet dat dat hoeft. en ik heb dit probleem ook.
Dan zou ik het ook niet weten poetsen lijkt mij tot nu toe de enige manier waarop je je zadel kan onderhouden en een zadel gaat toch niet zomaar stuk ?
~Opgeven wil niet altijd zeggen dat je zwak bent, het kan ook betekenen dat je sterk genoeg bent om iets los te laten.
ik poets ze telkens, als ze op 99% zijn poets ik ze direct
Das wel vreemd dan. En daarom vind ik die reacties ook vervelend, van 'poets je wel vaak genoeg' - lees het topic eventjes door.. (zucht)
Misschien ben je gewoon een pechvogel?
Misschien een vraag posten op het forum wanneer een zadel kapot gaat?
Bijvoorbeeld na zoveel lessen, of gewoon willekeurig, etc.?
Ik had begrepen dat een zadel pas kapot ging als die onder de 95% kwam. Als je hem zo vaak poetst dan zou dat dus niet zo vaak kapot mogen gaan lijkt mij. Misschien inderdaad even voor de zekerheid bij vragen stellen.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je zadel pas kapot kan gaan als hij onder de 95% zit en dat je dan 5% kans hebt ofzo.
Dit zou dus, ondanks al de reacties, toch betekenen dat je vaker moet poetsen.
Denk eraan dat het percentage ook achteruitgaat als je het spel gewoon aan hebt staan en even wegloopt.
Dus klik in vervolg je scherm helemaal weg als je wegloopt bij de computer
Alles wat groot is begon ooit klein, je hoeft niet meteen een vlinder te zijn.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Word lid van mijn rijvereniging, Be Yourself!
Nee,
volgens mij is dat een beetje van slag ofzo,
maar ik poets ook iedere keer mijn zadel, en hij is nog geen ene keer kapot gegaan (ben bij level 11, en level 7).
Mijn zadel is nog nooit stuk geweest, en ik ben level 14.
Volgens mij is het gewoon pech dat het zo vaak stuk gaat...
Misschien even informeren of het vragen-bord?
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mistery