Steun en toeverlaat
Equi: 1K
ik weet niet of het hier goed staat..
Oke, ik wil wat gaan oefenen met paarden gezichten af te lezen. Dit doe ik aan de hand met het boek De wereld van heartland. Post hier een foto van een paard waar het hoofd duidelijk te zien is. Geen wazige foto's of foto's waar het hoofd verraf te zien is. Ik ga letten op: Mond, Snuit, Neusgaten, Profiel, Ogen en Oren. Zo kan ik een beetje het karakter bepalen. Nouja, dat zegt dat boek dus. En kijk jij dan of het inderdaad je paard zijn karakter is
Dus:
Jantje : *Post een foto van een paard*
Dan komt er in het startpost (hier dus) te staan:
Jantje@: blablabla.
Het spijt me als het niet klopt, maar ik doe dit om te oefenen en ben er ook pas net mee begonnen :$.
Afgelezen 'paarden gezichten'
-Minkelover, Minke@: Ik zal van boven naar beneden beginnen. De oren zijn gebogen oren dus het paard is zeer intelligent. Volgens mij heeft hij ook een klein bobbeltje dat betekent dat hij/zij met respect behandelt wilt worden en het een dominante persoonlijkheid heeft. De ogen kan ik niet zo heel goed zien maar volgens mij heeft de pony ronde ogen? Dat betekent dat hij/zij lief en gewillig is. Grote open neusgaten dat betekent dat hij/zij stoer is. Hopenlijk klopt het een beetje
-Minkelover, Summer@: Weer begin ik van boven en dat zijn dus de oren. Ik zie niet of ze puntig of naar binnen wijzen maar, volgens mij zijn het lange rechte oren. Dat vertelt dat hij/zij vurig is. De ogen zeggen dat het paard slim en vol zelfvertrouwen zit. Het profiel van het hoofd zegt dat zij/hij dapper, stoer en evenwichtig is. De neusgaten dat het dapper en zelfverzekerd is.
-Nanaatje@: De orenzeggen dat ze intelligent en onvoorspelbaar is. De ogen laten zien dat ze bedachtzaam, lief en gewillig is. De neusgaten laten zien dat ze dapper en zelfverzekerd is. Verder wilt ze nog met respect worden behandeld en heeft ze een dominante persoonlijkheid (?)
-
-