quote:
wil je je woede afreageren omdat je dit spel wel slecht vindt doe dit dan in de daarvoor bedoelde discussies (niet deze) en laat het voor derest daarbij!
Knul, dit is dus geen discussie als je deze in er al in zet. Je zegt dat wij hier niks neer mogen zetten? Jij zet je standpunt neer en dat is basta, dat is geen discussie.
Dit board is een discussie-board dus ik kom je wél pesten,
.
Laat het even duidelijk zijn.
Het spel is qua basis prima en niks mis mee, de basis draait goed. Helaas, genoeg mensen kunnen moeilijk meer rond komen omdat de paardenmarkt op zijn gat ligt, niemand krijgt meer een paard verkocht, ik sta elke keer in de min en kan heel vaak geen paardjes rijden omdat ik gewoon geen geld heb.
Denk je dat ik daar positief over ga doen? Echt niet hè?
Joepie, ik kan niet paardrijden, want ik sta in de min, dit is echt een super spel!
Ach, ga vliegen, dat ga ik echt niet doen
Het spel zit vol met bugs, grote en kleine. Bugs die naar mijn mening vlugger opgelost moeten worden en bugs die minder snel hoeven te zijn.
Er staat al weken, uche, maanden bij ruitervergelijken dat dit offline is tot de nieuwe online komt. Ja, daar klaag ik over!!
Er komt geen kip meer online, de bugs slopen het spel... Nou, ik denk de bugs zelf niet, maar vooral de paardenmarkt.
Omdat beheer zo eigenwijs is geweest te zeggen ''Nee hier komt nooit een BPH (ook al krijg je hier géén geld voor), want dit lijkt te veel op HPS.
Dikke fout, mogen ze nou wel in gaan zien.
Ik zie weinig toekomst in dit spel. Zeker sinds het vertrek van Jan word er geen kont meer uitgevoerd.