Ik speel dit spel nog niet zo lang,maar wil toch me mening geven!
Van wat ik gezien heb en van vele heb mee gekregen zijn sommige moderatoren inderdaad wat te streng, en soms is het gewoon of onterecht/overdreven naar mijn idee... En das ook iets wat ik vaak wel merk hier op HT.. Er lijkt of hier een soort van ''spanning'' bijna tussen sommige leden en moderatoren hier te zitten, das gewoon niet meer gezond.. En lijkt me ook nergens voor nodig, het spel moet leuk blijven voor iedereen toch? En naar mijn idee vind ik dan, van wat ik gezien heb dat het niet altijd het geval is.. Ik vind zelf dat sommige moderatoren (ga geen namen noemen vind ik niet terecht) iets minder streng mogen zijn uiteraard, maar ergens denk ik ook weer van het zal ook wel terecht zijn, ze zullen je nooit zomaar ergens van beschuldigen/waarschuwingen/time-outs of wat dan ook geven, als je niks gedaan hebt lijkt mij...? Ook vind ik dat we niet moeten vergeten dat vele moderatoren het vrijwillig doen, en ze het beste willen voor het spel, en dat hun veel 'gezeik' over hun heen krijgen, want bij de een is het goed en de andere niet, perfect doe je het nooit als moderatoren zijnde ik vind ook wel dat er iets meer respect naar ze mogen toe uiten!
Zo, ik heb gesproken haha!
Be yourself, live your own life, you finally live for yourself and not for someone else!