Ik wil even wat kwijt, mijn correcte taal zal wel niet zo goed zijn maar: naar mijn inziens is de functie van een mod het helpen van nieuwe spelers en uitlege geven over het spel, als er ruzie instaat in de chat deze sussen , grof taalgebruik de kop in drukken door een waarschuwing en venetueel een ban bij aanhoudend gedrag van schelden.
wat ik hier zie op dit spel slaat alles , de spelers mogen geen letter of hoofdletter te veel gebruiken, waardoor de hele algemene chat de kop in word gedrukt en dood is en saai.als de modjes hier 1 dag op habbo zouden rondlopen krijgen ze het schaamrood op de oren!!!
vanaf dat ik hier speel zie ik alleen maar machtsmisbruik .
zonde want het spel is leuk de spelers ook, tijd dat de modjes is samen team spel gaan leren, draai shiften van 3 moderators, zodat de rest vrij heeft en zich niet bemoeid met hoe het er aan toe gaat in de chat, dat regelen nl de drie dienstdoende modjes wel, aan het einde van de shift kunnen ze dan overdragen wat fout is gegaan waardoor de mods onderling eens wat rust krijgen en zich niet boos maken over elke verkeerde getypte hoofdletter...zo ik heb even mijn hart gelucht succes!