Hallo,
Wat zouden jullie ervan vinden als je een RV mascotte kunt krijgen? Ik heb hieronder een uitwerking gezet (Bedankt SalvaMea, voor je nuttige toevoegingen!).
Wie kan een mascotte aanschaffen?
- Wanneer een rijvereniging een bepaald aantal leden bereikt heeft, heeft de eigenaar de mogelijkheid om een inzameling te starten en kunnen alle leden geld bijleggen voor een mascotte (Dit betekent dus ook: Hoe meer leden, hoe minder iedereen betaald). Dit stimuleert de samenwerking binnen de groep. Wanneer iedereen z'n bijdrage gedaan heeft, kan de eigenaar de mascotte aanschaffen.
Wat kunnen leden van een RV met een mascotte?
- Iedereen krijgt bij "Klusjes" er een extra tabblad bij. Ieder voor zich kan het klusje updaten en er hogere klusjes bij krijgen, net als bij de andere tabbladen.
- Wanneer een lid het klusje al volbracht heeft, moet een ander lid eerst wachten totdat het opnieuw moet gebeuren. Het klusje levert een stuk meer punten op dan andere klusjes, je hebt dus geluk als je de taak een keer krijgt;
- Je kunt met credits een foto uploaden bij de mascotte, net als bij een ruiter of een paard. Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit hoe dit betaald gaat worden.
Hoeveel mascottes kan een RV hebben?
- Elke rijvereniging kan maar één mascotte hebben. Een mascotte verwijderen is mogelijk (Slechts door de eigenaar van de rijvereniging, deze persoon mag immers beslissen wat er met z'n eigen vereniging gebeurt), dan kun je een ander dier kiezen. Dit kan ook wanneer de mascotte overlijdt.
Overige informatie
- Bij de informatie over de rijvereniging komt te staan dat deze een mascotte heeft, hoe deze heet en wat voor 'n soort dier het is. Bijvoorbeeld: "Mascotte: Puckje (Ezel)". Wanneer een rijvereniging geen mascotte heeft staat er gewoon: "Mascotte: Geen";
- Er is een lijstje om uit te kiezen wat voor 'n dier je wilt: Bijvoorbeeld een ezel, een hond of een kat;
- Net als bij paarden, kun je een mascotte geen naam geven die al in gebruik is.
Heb je nog toevoegingen? Deze hoor ik dan graag!
Groetjes,
Brannagh.
'Je moet alles omver schoppen om te zien wat er overeind blijft staan.'
- Bakunin