aangezien er mensen zijn die beide wel interesant vinden bbq en paardijden hebben we dit bedacht.
gezien de kans aanwezig is dat de bbq bij mij is (oss) en er een mogelijkheid is om beroep te doen op hotel sammy
(ook Oss) en eventueel bij ons kan ook.
kwamen we op een datum uit met een paar mensen in de chat.
20 juni?
op dit moment kunnen meriade,ik,titi, galaxia,sammy deze datum
er is een mogelijkheid om ook in de buurt van oss te gaan paardrijden (heesch) en daarna de bbq te doen bij mij thuis?
mochten we hier gaan rijden in heesch dan is er de mogelijkheid dat sammy met paard en wagen rijd en er nog plek is voor 2 mensen die wel mee willen bbqen maar niet willen/durven/kunnen paardrijden.
mochten we in de loonse en drunense duinen gaan rijden weet ik niet of die mogelijkheid er is. dat moet dan even nagevraagt worden.
mij leek het het leukste met de bbq als we zelf dingentjes mee nemen. gezien niet iedereen alles lust en mag/kan/wil is het op deze manier handig met rekening houden met elkaar?
drinken is niet zo'n probleem dat kan ik wel een eind regelen (maar geen alcohol gezien vent en ik niet drinken
)
het liefste wil ik het voor 15/16 mei weten wie er mee willen en waar jullie willen rijden. eventueel via pb of via hier mag je het doorgeven, ok als je wat mee wil nemen en wat zodat we geen 5x hetzelfde krijgen