Ik ben ooit 1 dag lid geweest van O.G.H.
Na 1 dag had ik er al spijt van,
Niks tegen de Rv! Onwijs goede sfeer, daar niet van..
Maar ik had het gevoel dat ik mijn oude RV toen der tijd in de steek gelaten had.
O.G.H. Was natuurlijk niet blij met mij, want dachten dat ik ook 1 van de mensen was die misbruik maakte van hun keurlicenties....
Echter vind ik dat je niet iemand kan verplichten bij je te blijven, mocht het echt botsen, heeft diegene toegang tot de opslag en kan jatten wat hij wil (als je flinke ruzie hebt) zonder dat je hem kan kicken. Ja, dit is wel in uiterste, maar als je ziet wat er af en toe op internet rond loopt ;)
Waar ik wel voor ben is.. en dit klinkt vast een beetje overdreven.. maar in Privé rijverenigingen een proeftijd van 1 Maand. Dit is mijn mening en kan natuurlijk aangepast worden. Maar dan weet je zeker dat je een goeie in huis haalt om het zo maar te zeggen. In die tussentijd kan hij gebruik maken van de faciliteiten als klusjes etc. maar heeft geen toegang tot de opslag en keurlicenties. Hierdoor leer je elkaar eerst kennen en weet je zeker of je verder met elkaar wilt. Iemand zal dan ook niet zo snel je in de maling kunnen nemen qua opslag leeghalen etc.
Wel is het zo leuk als ze wel toegang hebben tot de RV-chat, anders kan je elkaar ook niet leren kennen. En misschien een gekleurde naam in de lijst van de rijvereniging zodat men weet wie op proef is.
verder horen ze gewoon bij de RV qua prestige wedstrijden etc.
EDIT:
Dit lost het gewissel niet op,
maar je zal wel minder mensen in je RV krijgen die puur op geld/spullen/keurlicenties uit zijn en hem dan weer peren. Je denkt wat beter na voordat je ergens heen gaat.
Nieuw veelzijdigheidszadel te koop, compleet.
http://link.marktplaats.nl/540588011