Oehh gaaf dat jullie de spelers mee laten denken !
Wat ik qua prijzen interessant zou vinden zijn meer SBL van onbekende rassen , sommige rassen staan totaal dood en ja...er zijn meer als 20 rassen waar niet meer mee gefokt kan worden doordat mensen nooit meer online komen op het spel.
Ik heb u , Bernardo deze hele lijst dode rassen NET opgestuurd via PB
Hopelijk kunt u er iets mee.
De lijst bevat alle rassen waarvan minder dan 3 hengsten en 2 merries actief zijn.
Ook de rassen met 10 hengsten en 1 merrie staan hier dus op !
Met de raswedstrijden gaat er weinig tot niets uit, en aangezien er van sommige rassen geen paarden meer zijn zou de enige manier zijn : Maak een ruiter aan en kies je 2 beginpaarden dat ras , maar die gaan dood en een SBL winnen met ras is gewoon super moeilijk voor de mensen zonder geluk
Misschien kunnen er setjes verloot worden van de zeldzaamste rassen ? ... of iemand een andere manier?
Een veiling met setjes zoals vroeger, lijkt me ook prima
Als andere prijzen misschien prestige delen voor betere prestaties bij wedstrijden.
Of een item voor extra XP bij bepaalde dingen die je op het spel kan doen , zoals wedstrijden. ( Gaat misschien alleen te veel op een XP item van vorige actie lijken)
Een SI item lijkt me wel echt een super prijs, en er zit dan gelijk een hoop SI in het spel als die aan de RV's worden gegeven , zou wel echt een prestige prijs zijn
1. Stamboomloze paarden,
Enkel dode rassen
2. SI Items
3. Prestige hoofdstel of XP item voor wedstrijden bijv