Actie Stijgbeugel Begeleiderstopic Vlagsan
Dit topic is speciaal voor de deelnemers die ik begeleid. Van mij krijg je telkens een nieuwe opdracht. Indien je moet laten zien dat je de opdracht vervuld hebt, dan kun je dat in een reactie posten. Dit kan een zin zijn of een schermafdruk als bewijs dat je de opdracht voldaan hebt.
Een schermafdruk maak je door op je computer op Ctrl en PrtScn tegelijk te drukken. Daarna ga je naar een tekenprogramma, bijvoorbeeld Paint, en plak je de afbeelding. Eventueel kun je die wat verkleinen of uitknippen. De afbeelding kun je uploaden naar een uploadwebsite zoals
www.tinypic.com. De link die je als resultaat krijgt plak je in een reactie. Als het akkoord is dan krijg je de punten en de volgende opdracht.
Als je voor een opdracht moet les nemen, bekappen, ontwormen of iets dergelijks, dan doe je dat bij een ruiter die bij de baantjes in het hoofdtopic
Topic: [STIJG]Actie Stijgbeugel vermeld staat. Alleen regels met die ruiters zijn geldig. Als je een les genomen hebt dan zie je bij je rapporten (bovenaan de pagina) een regel staan. Bijvoorbeeld vandaag om 18:17:48 Jasmijn Taurus is klaar met het les geven aan jou en je paard Danarany, de kosten waren € 18,-
De regels die je daarvan nodig hebt kopieer je naar een reactie en je vermeldt het aantal erbij. Als je een groot aantal nodig hebt dan mag je dat in stukjes plakken. Je telt dan van elke reactie het aantal bij elkaar op.
Als iets niet duidelijk is mag je me altijd een pb sturen of in de chat vragen om meer uitleg.
Voor de opdrachten krijg je punten. Deze kun je inwisselen voor spullen of paarden uit de puntenwinkel. De puntenwinkel kun je in het hoofdtopic zien. Het inwisselen van de punten doe je bij mij zodat ik het in de stand kan verwerken.
Onderstaand kun je zien hoe ver je bent.
Speler | Bij opdracht | Punten |
|
|
|
vanderwalF | 5 | 4 |
ylvanity | 5 | 4 |