Dit spel is gebaseerd op het echte wie is de mol wat wordt uitgezonden op tv waar bekende Nederlanders aan meedoen. Hier krijg je dus ook opdrachten die je moet voltooien met de hele groep en vervolgens een test maken. De gene met de minste juiste antwoorden moet dan het spel verlaten. Er blijven uiteindelijk 3 spelers over een winnaar een verliezer en de mol.
Vanaf 10 spelers kan ik dit spel starten. Het worden opdrachten waar langere tijd over gedaan mag worden omdat je dit spel als groep speelt en niet indivuidueel.
Er is een apart topic waar jullie als groep kunnen overleggen. De opdrachten worden ingeleverd in het opdrachten topic. Hier zal ook steeds de nieuwe opdracht online komen te staan. Als er iets via PB ingeleverd moet worden zal ik dit duidelijk vermelden en lever je hem bij Eaglewing in.
Evt. donatie aan de prijzenpot kun je via pb naar mij sturen. Dit komt voor de spelers pas zichtbaar als zij iets winnen in het spel.
De winnaar krijgt de gehele prijzenpot die op dat moment is gewonnen. De mol kan dus niets winnen!!! (als je goed genoeg bent en tis echt heel leuk en actief wil ik wel iets qua prijs aan de mol geven)
Let op want er komen ook allerlei valstrikken in het spel tevoorschijn.
Als het je leuk lijkt om mee te doen lever dan dit lijstje in in een reactie:
Naam speler:
Naam ruiter waarmee je opdrachten wil doen:
Aantal uur per week online (ongeveer):
(stuur mij ook een PB met daarin de volgende antwoorden:
Lievelingskleur:
Hobby’s:
Heb je thuis huisdieren: Ja/nee
Welke rassen heb je op stal:
Welke sport doe je:
Welke baan op ht heb je: )
Naam speler: Vadrouille
Naam ruiter waarmee je opdrachten wil doen: Alice naber-lozeman
Aantal uur per week online (ongeveer): Minimaa 1 uur per dag. Zaterdag en zondag verscheelt heel erg.
lijkt me leuk om mee te doen
Naam speler: kusjeefab
Naam ruiter waarmee je opdrachten wil doen: Fabienne Louisa
Aantal uur per week online (ongeveer): elke dag meestal wel een uur ! soms meer
geschreven door kusjeefab op 12:25:55 @ 24-01-2016
lijkt me leuk om mee te doen
Naam speler: kusjeefab
Naam ruiter waarmee je opdrachten wil doen: Fabienne Louisa
Aantal uur per week online (ongeveer): elke dag meestal wel een uur ! soms meer
Naam speler: iloveflip
Naam ruiter waarmee je opdrachten wil doen: Miley Cyrus
Aantal uur per week online (ongeveer): Dat verschilt elke dag. iedere dag ben ik minimaal een half uur online. de ene dag is dat dus een half uur en andere dagen is dit 2 uur.
Naam speler: GewoonLaura
Naam ruiter waarmee je opdrachten wil doen: Hayley Kiyoko
Aantal uur per week online (ongeveer): kan heel hard verschillen, maar ik kan wel iedere dag online komen