Hoi Janneman, die hier niks meer over beslissen kan
Omdat er op dit moment nog maar 1 Wiki-mod aanwezig is op dit spel en ik wel enkele puntjes heb die ik zou willen toevoegen of veranderen kom ik dus ook maar eens vervelen..
Je hebt dagelijks tijd beschikbaar voor het modereren
Ik ben enkele dag enkele of meerdere uren online, sommige dagen ben ik iets korter aanwezig, maar ik verwacht dat je bij deze taak geen uren per dag nodig hebt.
Je bent 17 jaar of ouder (pré)
Ik ben 18 en word 1 september 19 dus dat lukt wel
Je kunt je schriftelijk goed uitdrukken
Ik heb een HAVO opleiding afgerond en als ik goed op let wat ik typ kan ik erg netjes en begrijpelijk typen voor iedereen
Je kunt met kritiek omgaan en hebt geduld
Ik verwacht dat deze ''baan'' in vergelijking met alle andere sollicitaties niet zo veel druk geeft, qua andere spelers. Dat is de reden dat ik het hier toch eens probeer, gezien ik best moeite wil doen en graag dingen wil uitleggen maar conflictsituaties gaan mij vaak moeilijker af
Motiveer waarom jij graag Wiki moderator wil worden en waarom we juist jou nodig hebben om het team te versterken
Er is er nog maar 1 ... Ik speel dit spel heel veel, weet (bijna) alles er vanaf en vind het prettig andere mensen te kunnen helpen door bijvoorbeeld de Wiki aan te vullen met nuttige informatie.
Als je beschikt over een account op HTv1 is het makkelijk als je even je accountnaam opgeeft.
Gewoon, dezelfde
Je speelt het spel
Mijn hoogste ruiter is op dit moment level 74 dus ik speel wel een beetje ja
Je bent bekend op alle onderdelen van Horse Tycoon: nieuws, frontpage, wiki, spel
Het spel ken ik heel erg goed en het nieuws/frontpage houd ik wel in de gaten, even als de updates en dergelijke. De Wiki is voor mij ook niks onbekends
Je vindt het leuk om te schrijven
Ik vind het leuk om uitleg te geven hoe bepaalde dingen werken, zo reageer ik vaak ook op het forum bij Vragen en indien nodig gebruik ik hier ook printscreens bij om uit te leggen hoe het exact werkt.
Je bent bereid om je te verdiepen in de Wiki, zodat je de opmaak kan toepassen (kennis hebben van de Wiki is handig maar geen vereiste, zolang je maar bereid bent om je erin te verdiepen)
Ik heb al wel eens hele simpele websites voor mezelf in elkaar geknutseld maar met Wiki heb ik nog nooit gewerkt. Als ik de kans krijg sta ik er volledig voor open om dit te begrijpen.
Je bent actief ingesteld en kan met enige creativiteit zelf onderwerpen bedenken waarmee je de Wiki kunt uitbreiden
Ik zou zo al een aantal (kleine) dingetjes kunnen bedenken die vaak gevraagd worden in de console maar niet te vinden zijn in de Wiki
Iedere kleine bijdrage helpt, lijkt me.