Hooii lieve mede HT'ers!
Mijn naam is Deborah, ook wel bekend als Debjuh
Ik wil heel graag CM worden! ( Duhh, anders natuurlijk niet deze sollicitatie
) Ik ben natuurlijk al een tijdje te vinden op HT en doet ook met veel plezier! Graag zoek wel wat meer uitdaging in het spel! Daarom heb ik besloten dat ik graag mensen wil helpen! Ik hou er van om lekker gezellig met mensen te kletsen in de Console en ben absoluut niet bang om mijn woordje te laten horen, als iets niet op een adequate manier verloopt. Graag zorg ik er dus ook voor dat HT een spel is dat voor iedereen leuk blijft! Jong, oud, nieuwe spelers, (oud )
en ervaren spelers! Gewoon een gezellige plek waar we onze liefde voor paarden kunnen delen met elkaar
.
Zelf ben ik een tijd niet online geweest door wat problemen in mijn prive omgeving, maar dit gaat stukken beter, waardoor ik vaker en regelmatiger online ben! Dit wil ik ook weer een extra boost geven door hier al mee te solliciteren! Geen smoesjes meer om niet online te komen zou ik zeggen!
Ik ben 17 jaar (Bijna 18 hoor!
) en dus eigenlijk wel dagelijks te vinden op HT!
Graag zou ik ook mijn steentje bij willen dragen aan het spel, en hoop ik oprecht om ook dit te kunnen doen!
Ik hoop nog wat te horen! Vragen voor eventuele check voor de sollicitatie zijn altijd welkom! Gewone vragen ook hoor!