Beste medespelers,
Zoals sommigen van jullie weten heb ik vanmiddag 2 Azteca SBL ontvangen van een speler die gaat stoppen. Ik heb met deze persoon de afspraak gemaakt dat ik deze 2 paarden eerlijk ga verloten onder de spelers die nog niet over een SBL beschikken waarmee ze kunnen fokken.
Ik ben nog aan het overleggen of ik de 2 paarden splits of niet, hierdoor zal men moeten samenwerken met andere fokkers van dit ras, aangezien er maar 3 actieve SBL zijn. Er zal dus eventueel 2 keer geloot worden. De lotingen vinden plaats op zaterdag 19 November.
Er zijn een paar eisen:
* Je bent actief en niet vanaf de loting
* Je bent minimaal level 20 op moment van sluiting aanmeldingsperiode ( je hoogste ruiter)
* Je bent op 1 November 2016 of eerder geregistreerd.
* Je beschikt nog niet over een sbl en hebt er ook nooit eentje gehad
Voor spelers die wel over 1 SBL beschikken maar hier niet mee kunnen fokken, geldt een uitzondering na goedkeuring van Zwartblesschaap.
Geïnteresseerden kunnen zich in dit topic aanmelden, door te reageren met: ''Ik loot graag mee''.
Wordt je aanmelding goedgekeurd, dan zul je in onderstaande deelnemers lijst komen te staan. Aanmeldingsperiode sluit op vrijdag 18 November 23:59:59
Met vriendelijke groet,
Zwartblesschaap
Goedgekeurde Aanmeldingen:
Dreamnight
Anniekelove
Snowshoe
Ollylover
Bloodsucker
Afgekeurde aanmeldingen:
Anne3339 (Niet actief)
Alliance (Niet actief)
Johan03k (niet actief)
Corienpannekoek (niet actief)
Angelfreak (In het bezit van een sbl waar mee gefokt kan worden)
Sydney (SBL waar mee te fokken was in bezit gehad)