quote:
geschreven door vaneela op 17:44:53 @ 20-11-2016
Ik kan me enigzins wel voorstellen dat topics na een bepaalde tijd verwijderd worden. Een topic van vaak al een jaar terug doen de foto's het niet meer of kunnen ze niet meer worden weer gegeven.
Misschien is het een idee als een topic er een half jaar staat en er niet meer op gereageerd word en niet meer actief is dat er dan een slot op gaat. Er dan een pb naar de topic starter gaat met de vraag wat hij of zij er mee wilt. Eventueel heb je dan de mogelijkheid de foto's weer opnieuw te plaatsen. En misschien is het een idee per speler een eigen foto topic. Dan blijft je topic actief en kan je eventueel zelf ook direct beheren als je foto's het niet meer doen?
Dat de foto's niet meer weergeven kunnen worden, oftewel dat de linkjes het niet meer doen; dat is een ander geval.
In deze kwestie zijn de topics daarom niet verwijderd, topics waarvan de foto's het wel gewoon deden zijn namelijk ook gewoon zonder pardon 'verwijderd' om het forum op te ruimen.
Nou moet ik wel even zeggen dat de topics niet bepaald zijn verwijderd, ze verplaatst naar een board genaamd 'Spelers' maar niemand kan er dus in kijken.
Wat betreft het opruimen; beetje onzin.. Ik vind het forum er nou niet aantrekkelijker uit zien. Eerst zag je een bepaald Board waar tenminste de gesloten topics nog stonden, zo zag het in ieder geval uit dat het forum tenminste nog een beetje actief was... Nu lijkt het eerder alsof er nooit wat te doen was; ja zo gebeurd er verder ook weinig want wat is het nut om een topic te posten als er geen zak te doen is...
Zoals Starskylover al vertelde; Verkooptopics zijn begrijpelijk, maar foto topics (waarvan de foto's het nog gewoon doen...), verhalen & RPG's (eigenlijk wel zo'n beetje alles buiten het Paardenmarkt forum) wat word verwijderd/verplaatst omdat er toch niet meer op gereageerd word.. Beetje jammer.
Sowieso de foto topics sluiten is al raar, waarom zou je persé op zo'n topic moeten reageren om het open te houden? Moeten mensen persé reageren? Het zelfde voor de verhalen topics. Mensen lezen deze topics omdat ze het leuk vinden, niet om telkens te posten; ''Oh leuk!'' zodat het open blijft.
Wat betreft de RPG's (wat vroeger een stuk actiever was); RPG's waar lang niet op is gereageerd hoeven ook niet zo zeer meteen gesloten te worden. Als mensen een leuke rpg tegenkomen en zelf weer verder willen gaan moeten ze in de huidige situatie dus eerst een totaal nieuw topic openen, waar vorige posts en eventuele ideeën gewoon weg zijn gegooid.
Ik zelf typ ook in een RPG die ik een hele tijd geleden heb opgestart. Origineel, herstart en 2.0. Herstart en 2.0 zijn er nog maar het is weer jammer dat het origineel, waar het hele begin van het verhaal dus is getypt, is verwijderd en we niks meer terug kunnen lezen. Het zelfde geld al eigenlijk zo'n beetje alle rpg's wel.
Dat je ze sluit, ala. Daar kunnen we wel mee leven aangezien de FM ze gewoon weer kunnen openen als we dat willen en het vragen. Maar om ze allemaal op te ruimen waardoor vele boards er nu gewoon verwaarloosd uit zien..
Dat is gewoon
zonde. We proberen allemaal het spel actief te houden en daar hoort ook het forum bij, de actie van de moderators met het opruimen van het forum maakt het er totaal niet actiever op!
Ik stel dus gewoon voor om alle topics met uitzondering van de Paardenmarkt terug te plaatsen, ja dit zal een hoop moeite en tijd kosten maar het Moderator-team heeft dit probleem zelf laten ontstaan