quote:
geschreven door Titi85 op 22:27:02 @ 06-07-2017
Ik begrijp jullie reacties wel, maar om eerlijk te zijn is die beslissing nu gemaakt.
Er wordt een CM vervangen, zodat we in tijden van nood niet meteen iemand moeten aanstellen die dan weer niet de tijd heeft om zich in te lezen of te werken.
Verder over het dood-zijn van het spel of dergelijke, ik weiger te geloven dat het enkel de taak van het modteam of SM is om hier iets aan te doen. Elke speler is hiervoor verantwoordelijk. Enkele leden uit het modteam doen hun uiterste best zodat er af en toe nog een actie uit de bus van het beheer komt, maar verder doen wij dit ook geheel vrijwillig. En spelen wij dit spel ook net als jullie.
Het is altijd gemakkelijk om ergens binnen te wandelen en te zeggen
wat er beter kan, maar het is moeilijker om te zeggen
hoe het beter kan.
Wij staan altijd open voor suggesties.
Ten eerste ben je als MOD ongeacht welke verantwoordelijk voor het draaien van het spel als spelers zich misdragen zijn jullie MODS ook degene die ze op hun misdragingen wijzen dus niet het naar de spelers schuiven.
Het is ook om die reden eigenlijk een kleine moeite om zelf iets te ondernemen om het spel aantrekkelijk te maken of een poging daartoe.
Zoiets kan je niet met
enkele mods doen dit zal toch echt een team inzet moeten zijn
dus ook alle mods SM niet uitgezonderd
Ik zei in mijn vorige post al daar het zonder beheer mogelijk is.
Door ook meer communicatie van jullie kan en het denken zonder oogkleppen kunnen we het spel
SAMEN weer leuk en gezellig proberen te maken.
Titi ik weet hoe het is om SM te zijn ben het zelf lang genoeg geweest en alles wat je doet wordt als niet voldoende beschouwd. Wat dat betreft kan het ook een heel ondankbaar iets zijn maar je moet vanuit SM wel de communicatie en enigszins de inzet naar de spelers blijven behouden daarvoor neem je een taak op je.
SM is het laatste aanspreekpunt op het spel zet je daar dan ook voor open op dit moment lijkt het meer op wij tegen de rest die overduidelijke grens moet iets vervagen.
Jullie hebben 1 visie (zo komt het over) en daar moet iedereen en alles zich maar bij neerleggen zo werkt het niet.
Je moet objectief en flexibel zijn en wijzigingen doorvoeren omwille van het spel zelfs als het tegen je eigen standpunt in gaat.
Begin met deze dingen eens en wie weet
Dit is puur als wakker schudding bedoelt al betwijfel ik het nut ervan