quote:
geschreven door Galaxia op 18:44:03 @ 08-08-2017
Ik wil ook wel mijn steentje bijdragen waar ik kan!
Misschien is het leuk om voor de wedstrijden het forum en de frontpage te combineren?
Het voordeel is dat we dan ook prijzen op het redactieaccount kunnen verzamelen, daar wordt niet mee gespeeld dus daar kan zeker niets per ongeluk verloren gaan.
Misschien op vaste momenten wedstrijden/acties, met telkens variatie in soort (bv.schrijven, foto's, bingo...) en in thema?
Eventueel een vast groepje ''actieteam'' om alles te coördineren en dingen te bedenken, maar met de mogelijkheid dat iedereen die wil iets kan uitwerken wat dan vervolgens op de planning kan komen?
PS: We zijn bezig met de RPG's
Frontpage weiger ik erbij te doen.
Daar wordt bar weinig door de RMers zelf gedaan ik vind dat daar de RMers zelf wel wat meer topics kunnen schrijven en met die topics ook wat meer reacties kunnen proberen te krijgen.
Wij doen dit puur voor het forum in combinatie met het spel omdat dat voor acties iets meer mogelijkheden bied.
Redactie account is lief aangeboden maar ik zelf 2 ruiters die ik nu totaal niet gebruik dus dat is geen probleem. Plus houden we een lijstje bij wie wat doneert zodat er geen onenigheid zal komen over wie wat gedoneerd heeft.
Wij willen inderdaad de acties geregeld laten terug komen en er ook met regelmaat een proberen te organiseren.
Op het forum alleen al zijn er zat onderwerpen om daar een leuke actie mee op te zette.
Bingo gaat hem denk ik niet worden hoor Galaxia
Ik heb dat een keer binnen de RV gedaan en het is een heel gedoe om van iedereen een kaart/de getallen bij te houden om na te gaan of er niet vals gespeeld wordt (gezien die kans er altijd in zit).
Ik sluit het niet helemaal uit maar ik ga er echt even heel hard over na denken samen met Vadrouille gezien het wel een leuk spelletje is
Dus tot zover hebben we onderwerpen voor acties:
Jasirlover: RPG- en kletstopic actie, zoekactie
Galaxia: Schrijf- en fotoactie
Linnie: 8 uurs loterij
Donaties:
Haffie 22: 1/2 sbl paarden.
Zwartblesschaap: 1/2 sbl paarden.
Davikita: 1/2 sbl paarden.
Niesje1985: Items (Xp-, AP-, Longeeritems e.d. elk type 50), geld (totaal 150.000 beschikbaar), Credits (30 beschikbaar), 1/2 sbl setjes (Batak, Gidran, Mecklenburger en TWH), eventueel nog hormoonpakketje of losse hormonen zoals oestro en andro, een opslag box, medpacks en hooi
Cap: 25 credits, 100 gouden eieren + 50 pietjes, 50 choco-letters, 50 deco-eieren, 2 oestro, 5 andro, 8 eclipse
Wij doen dit met zijn tweetjes uit eigen initiatief dus ben je het ergens niet mee eens of wil je iets kwijt wat je denkt dat beter kan een PB mag er altijd naar onze inbox gestuurd worden