quote:
geschreven door Manadis op 20:01:51 @ 14-12-2017
Ik denk dat dat een beetje onderschat word. Wij de 'gewone spelers'het 'plebs'weten meer dan jullie denken. Ik ken de achtergrond van dit verhaal ook en wat jullie schetsen klopt niet helemaal. Natuurlijk zitten er altijd 2 kanten aan een verhaal, maar nu word er iemand zwart gemaakt die meer inzet heeft getoond dat de gewone spelers weten. En degene die tot deze inzet hebben geleid doen nu of hun neus bloedt. Dat steekt mij. Ze steken gewoon een mes in iemands rug en proberen hun eigen fouten schoon te poetsen. Natuurlijk zitten er 2 kanten aan een verhaal, dat realiseer ik me. Maar doe nou niet zo schijnheilig dat dat niet zo is want dat klopt niet. En dat weten degenen ook wel van zichzelf.
Jammer dat je zo heftig reageert en niet gewoon een discussie opent. Ik zie niet dat iemand in dit topic zwart gemaakt wordt. De enige die een persoon aangeduid heeft ben je zelf. Als je alle reacties daarop betrekt dan is dat jouw keuze, maar ik zie niemand namen noemen.
Binnen het cm-team is besproken wie wij als meest geschikte kandidaat/kandidaten zien. Ik begrijp uit jouw reactie waarom je wilt weten waarom onze keuze niet op de anderen gevallen is, maar het gaat te ver om die zaken openbaar te maken.
Zoals al eerder gezegd weten mods soms zaken over mensen of zijn er vermoedens die meetellen in de keuze, maar die niet geschikt zijn om openbaar te maken. Je zou er ook over vallen als we zouden zeggen dat we vermoeden dat Katrien een loverboy is, Kareltje 20 dubbelaccounts heeft, Puk gehandicapt is en Piet in het echt een grote oplichter is. Dat zou serieuze schending van de privacy zijn.
Ik kan iedereen verzekeren dat de keuze die gemaakt is in overleg gedaan is en dat dit niet door 1 of meerdere sm opgelegd is.
Ik hou van haffies.
Emily = dierenarts, Jasmijn = lesgever,
Cissy = KI(8 buisjes 2750), Chantal = landbouwer,
Mindy = hoefsmid, Mestientje = mesthoopruimer,
Trainie = trainer, Saddely = zadelmaker.
De gezelligste rv? Cinnamon's Riders!
Lees ons rv-profiel als je lid wilt worden.