Ik heb een ruiter die op het moment best leegloopt van mn eigen paarden. Daar mogen opzich paarden van anderen bij tot mijne weer volwassen zijn. Ik heb zelf mijn eigen binnen 2 maanden/2,5 maanden klaar gemaakt tot GP (van 3 jaar oud zijn ze nu 5 jaar GP) maar om een slag om de arm te nemen zeg ik 3 tot 4 maanden tot GP.
per paard 55.000
Betaling kan alles vooraf in 1x of per promotie een deel maar dan heb je zelf ook kans dat het langer duurt omdat ik niet promoveer zonder geld. Mocht je vooraf betalen krijg je je geld terug mocht het om een gekke reden helemaal niet lukken, maar ben lekker bezig op het moment!
Ben je het niet eens met de manier van betalen dan mag je zelf ook met een voorstel komen ik wil echter wel een klein beetje zekerheid natuurlijk
Ik heb met iemand bijv afgesproken prix st george de helft en bij Grand Prix de rest. Kijk maar hoe en wat
Aantal paarden die je mag opzoeken voor bewijsvoering haha, niet te lang wachten anders zijn ze weer ouder natuurlijk
[Lovecraft] Éomer
[Hamlet Viking] Precious
[Axel] Cheers Fei 2 met 4 jaar
Ohja wel handig om te weten, ik rijd geen ras met jou paarden en fok er niet mee als je dat niet wil, wel wil ik ze graag verhandeld krijgen tenzij je dat expliciet niet wil, we komen er wel uit!
Gezocht Calabrese,Quarterhorse,Deense warmbloeden,Hispano,Achetta's, Boulonaise, Schwarzwalders, Amerikaanse shetlanders, Appaloosa, Noriker.