quote:
geschreven door Inge88 op 23:01:40 @ 13-06-2019
Je hebt ooit gezegd dat je niet aan selectief verkopen doet en dat mensen uitsluiten belachelijk was ofzo....meer zeg ik er niet meer over.
En ik schooi niet bij mensen ik geef er een behoorlijk bedrag voor. Want als ik bij jou aanklop voor merries of sperma dan krijg ik t niet DUS zal ik bij anderen moeten gaan 'Schooien'....krijg niet eens meer een antwoord op pb...en geen idee waarom want wat heb ik je aangedaan? Ik rijd ras? Om 1 merrie bij te winnen....-_-
En die 'anderen' hoelang krijgen die de tijd? Gewoon een jaar of langer...? Want niemand reageert of wil ze hebben want die andere 2 qh zijn nog maar pas verkocht...
Ik HOEF dr niet eens meer laat maar ik vraag nergens meer om...
Waarom moet jij toch overal zo'n drama van maken.
Als je een 1/2 merrie wil reserveren trek je bek open en stuur er een pb voor ofzo dan kan ik even kijken waar er 1 uit komt rollen.(Ook al vaker gezegd maar je klaagt blijkbaar liever.)
Dat ik deze IF fok is voor mensen een kans te geven die net beginnen of niet veel hebben.
Jij hebt genoeg paarden en genoeg geld vandaar mijn keuze die IF voor dat soort mensen te bewaren daar is niets mis mee.
Maar ben er klaar mee als jij telkens zo overal een drama van maakt verkoop ik wel weer helemaal niets meer net als een tijd terug dump ik ze bij deze wel allemaal naar de VPH
TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN