Heyhey,
Ik wil graag een solliciatie doen naar de rol van FM. Als het goed is voldoe ik aan alle eisen die worden gesteld. Onderdelen met mijn voorkeur zijn: Horsetycoon --> Algemeen, Bugs & Ontwikkeling en eventueel Paardenmarkt/Paardenspel.
Graag zou ik aan de slag gaan met o.a. het kopje bugs op het forum. Voor de topics qua ideeën op HT heb ik veel van dit forumdeel doorgespit om informatie te kunnen vinden, helaas is het simpel gezegd één grote rommel.
Ik zou graag een algemeen topic maken op o.a. dit onderdeel en alle bekende bugs rapporteren onder selecties zoals bijvoorbeeld: urgent, paarden, forum, profiel en dergelijke. Dit zodat er een overzichtelijk topic komt met de bekende problemen, en het forum niet meer één grote rommel is.
Ook staan er best wat bugs al eens eerder gerapporteerd maar net onder een andere titel. Wellicht is het overzichtelijker als er een algemene lijst te vinden is met alle bugs die bekend zijn. En mocht het beheer de motivatie terug vinden om weer eens wat aan HT te willen gaan doen, dan is het makkelijk alles netjes op een rij te hebben.
Hopelijk mag ik binnenkort als schoonmaak piet aan de slag!
Groetjes, SF.