Okee, beetje laat bij het feestje.. maar ik ben er!
Het gebruik van autoclickers is al jaren bekend. Jaren. Zelfs door de (ex)mods wordt/werd dit gebruikt. Waarom wordt er nu pas iets over gezegd?
Vervolgens vraag ik mij af hoe dit wordt gezien als misbruik/valsspelen omdat:
1. Als je offline bent, ben je offline en speel je niet, gebeurt er niets;
2. Als je online bent en enkel actief bent in de chat, gebeurt er niets;
3. Als je wel speelt en je gebruikt een autoclicker welke 'voordelen' heb je dan? Het kan voorkomen dat er dubbel gelest wordt door een instructie. Maar die betaal je gewoon. Is je paard daardoor eerder klaar, heb je te maken met wachttijd. Je kan dus niet eerder een wedstrijd rijden o.i.d. Verder krijg je geen extra XP of wat dan ook.
Dan kom ik op het volgende punt: het gebruik ervan.
Je kan zo'n ding instellen op aantal kliks per seconde. Wat nou als die zo laag ingesteld staat (5 kliks per seconde bijv.)? Puur voor het feit dat je geen harde muisklikken meer hebt die super irritant zijn en je geen RSI vinger krijgt?
Er worden al jaren geen prijzen meer uitgedeeld bij de acties, dus ook hier wordt niemand benadeeld.
Vervolgens zeggen jullie dat jullie er niet op gaan handhaven en geen bans gaan uitdelen. Wat gebeurt er met de info die jullie krijgen van spelers? Gaan jullie dat doorspelen en iedereen/spelers waar jullie vanaf willen naaien bij Bernardo en er niemand meer overblijft? Hoe willen jullie/Bernardo het tegendeel bewijzen? Op de gemiddelde snelheid van kliks? Wat nou als iemand gewoon heel snel klikt?