Hallo allemaal!
Ik wilde heel graag een PB sturen maarja dat gaat niet...daarom even een berichtje voor de community:
Ja dit is een spel en er zijn belangrijkere dingen op de wereld waar we ons druk over zouden moeten maken, en dat doen we met zijn allen ook! Zeker in de rare tijd waarin we leven op het moment....
MAAR... heb je er ooit aan gedacht dat mensen hier komen om juist eventjes niet aan de ellende in hun leven/op de wereld te hoeven denken...? (Ja ook ik heb het zwaar zoals velen hier)
Er is zoveel mis op de wereld en een spelletje kan gewoon even rust in je kop brengen, juist zo een als dit waar je niet al te hard na hoeft te denken en alleen een beetje hoeft te klikken en wat leuks bij elkaar kan verzamelen....ik denk dat velen van ons daarom ook gewoon een beetje boos zijn/worden dat er mensen zijn die al dat leuks wegkapen om het wegkapen en ...ja ik noem het maar even relllen....ofzo ...ik weet geen ander woord....
Ik hoop echt dat mensen dit inzien en iig ophouden met nog meer te verzamelen tenzij ze gaat spelen en ons iig de kans geeft op het gebruiken van de vele bloedlijnen die de sint ook dit jaar weer verspreid...want ik vind het echt heel jammer hoe dit nu gaat en het is zo....onnodig...
Ja het is maar een spel en naast dit ene spel bekommeren we ons om de wereld. Maar laat iedereen ook gewoon even ontsnappen aan die wereld zo af en toe....op welke manier dan ook, in dit geval onze gezamelijke liefde voor paarden en het competatieve gedeelte van dit spelletje
Ik wilde dit gewoon eventjes kwijt ookal probeer ik me niet teveel te bemoeien met de politiek hier
#doeslief #gunelkaarwat #plezierhebben #alleanderezoetsappigedingendieiknietkanbedenkenopditmoment
Groetjes Inge
Gezocht Calabrese,Quarterhorse,Deense warmbloeden,Hispano,Achetta's, Boulonaise, Schwarzwalders, Amerikaanse shetlanders, Appaloosa, Noriker.