Goed punt:
Alles wat buiten mijn commentaar valt
-Ook ik ben voorstander van het duidelijk aangeven waar de fout gemaakt is, en wat deze fout precies inhoud. Dan wel zonder namen te noemen, van andere spelers die je ''verlinkt'' hebben ed.
-Ook heb ik vernomen van oud SM , dat SM (niet 1 , maar allemaal) verplicht zijn om tegen de pleger van de zogenoemde misdaad, in precieze woorden te vertellen wat de actie tegen deze misdaad inhoud en waarom.
- In even andere woorden te noemen, Een sneeuwbal tegen iemand aangooien mag wel, maar een persoon aanwijzen in de chat waar je graag tegen wilt gooien, mag niet.
Dan geldt dit ook voor iedereen, in welke onstandigheid dan ook. Ook in deze voor avond, gebeurde dit , en ook hier hoort dan gepaste maatregelen genomen te worden.
Noem hierbij geen namen want ik zelf vind het onzin om je hier gekwetst over te voelen, (maar ieder zijn gevoelens respecteer ik) maar pak het wel het zelfde aan.
- Vele spelers ben ik zelf vrienden mee, kan ik goed mee en ken ik behoorlijk goed.
Zoals Galax ook al aangeeft, gaat het hierbij vaak niet om pesten, maar vriendschappelijk plagen. Als ik mijn vrienden op HT niet meer aan kan spreken, omdat ik bang ben dat anderen zich gekwest voelen , omdat ik bijvoorbeeld een opmerking maak naar iimoewz of kaukay, wat is daar nou voor fun aan? Wat kan je wel of niet zeggen, zonder dat er een ban/TO aan je deur gehangen word.