Hallo,
Ik ben met mijn eerste ruiter GP Dressuur en zit nu ergens in de CSI-2 springen. Op deze ruiter heb ik 0 extra springvaardigheden naast de basis en focus ik verder ook niet echt op springen.
Nu ben ik ongeveer 2 weken geleden begonnen met een ruiter naar springen GP klikken omdat Dressuur hier binnen een maand klaar is en ik wat uitdaging wilde, maar volgens mij is mijn ruiterlevel gewoon te laag & klik ik te snel om 2WP te blijven halen? Na 9 dagen heb ik de CSI-1 gehaald en nu zit ik 'vast' met 1WP per rondje. Mijn ruiter is level 56 en ik heb alle vaardigheden springen.
Verder heb ik ook level 50 tuig & springdekjes voor alle bonus. Ze lopen nog altijd 1WP, zelfs die met 30WP op de CSI-1. Ik neem aan dat dit gewoon aan mijn level ligt? Aangezien het niets anders kan zijn, iemand die wellicht ook weet welk level je ongeveer bij welke klasse moet hebben om gewoon 2wp te kunnen rijden?
Voor de duidelijkheid; Deze paarden hebben allemaal 0 SIS. En verder is 1WP per rondje geen ramp, want meer uitdaging, maar ik ben toch wel benieuwd!
Verder zijn er ook mensen die GP Dressuur & GP Springen op 1 ruiter zijn en SID & SIS loze paarden naar GP klikken. Hoe hebben deze hun vaardigheden verdeeld? En halen jullie wel 3WP en 2WP per wedstrijd of is dit allemaal gewoon 1WP springen?
Bij voorbaat dank!