quote:
geschreven door Alicia op 07:49:47 @ 05-11-2021
[...]
Hahaha, ik weet niet hoor. Ik doneer geen 10.0000. Sterker nog, ik klik niet eens meer. Gelukkig zat je in het begin van het jaar onder je warme steen met een paar anderen. Toen kon namelijk iedereen raswedjes rijden en hield iedereen rekening met elkaar en ging het prima. Maar ik heb met dit hele bericht niks van doen. Maar jij uit wel vaker zulke beschuldigingen, dus dat verbaasd mij ook weer niets. Blijkbaar zijn er toch nog anderen die zich aan dit soort dingen storen en bij de mods aangeklopt. Dus zoek lekker een ander schaap om zwart te maken.
Hahaha ik heb nooit gezegd dat je op dit moment veel doneerde, ik had het over het verleden,beter lezen dus
Bovendien wel grappig dat jij dit allemaal zegt aangezien jij degene bent die uit dr oude rv is gegaan of gekickt was omdat je je zin niet kreeg met raswed, en vervolgens steeds bij mij ging zeuren hoe oneerlijk het was en dat je nooit SBL won en iedereen zoveel doneerde.
Je insueert nu dat ik sinds ik weer speel weer veel doneer, kan je gelijk uit de droom helpen, precies 1000 het afgelopen jaar
Nog iets he, je zegt dat ik je ernstig beschuldig, maar vervolgens beschuldig je mij? Iets met de pot verwijst de ketel.
En last but not least I dont care wat jij wel of niet leest