Goedemorgen.
Welkom in het nieuwe sticky topic op het onderdeel Bugs. Dit topic is bedoeld om iedereen up-to-date te houden betreft bugs die gefixt zijn, en om eventuele andere updates en informatie te melden.
Mocht je bugs tegenkomen op het spel die nog niet gerapporteerd zijn, geef deze dan ook zeer zeker even door via een bug-topic op het forum.
Mocht je een bug vinden die gefixt is maar alsnog voor problemen zorgt geef het dan ook even door!
Opgeloste Bugs
Datum: 29 November 2022
Topic: [Bug 270] Springtijd fout
Over Springen:
Even in het Algemeen bij deze bug wat uitleg. Deze bug is opgelost door de kracht van winstpunten te veranderen. Het gevolg is dat paarden zonder duizenden winstpunten / veel SIS niet meer onder de 00:00 zullen komen.
Oude Formule: Klasse + 50 winstpunten = 5 seconden sneller. Klasse + 1981 winstpunten = 191 seconden sneller.
Nieuwe Formule: Klasse + 50 winstpunten = 7 seconden sneller. Klasse + 1981 winstpunten = 45 seconden sneller.
De springtijden die je nu zal rijden zullen dus langer zijn dan eerst, maar het is dus weer makkelijker om sneller 2wp te rijden.
Ik vermeld er direct maar even bij dat wanneer je paard rond de +2000 winspunten op Grand Prix Springen heeft, dit eventueel in combinatie met SIS, dat onder de 00:00 wellicht weer voor zou kunnen komen. Ook is het mogelijk dat je onder de 00:00 komt met een hoog ruiterlevel in combinatie met SIS.
In ieder geval is het probleem voor normale, niet Stamboomloze paarden en/of veel SIS paarden nu opgelost. Alles rijdt nu wel boven de 00:00 als je dressuurtuig gebruikt, je paarden staan dan ook niet meer vast.
Mochten er weer problemen voorkomen meld het dan zeer zeker even dat koppel ik dit weer door.
Sinds vandaag is het mogelijk een 10e ruiter aan te maken.
Bernardo heeft via een mail laten weten dat er een aantal prijzen zijn weggehaald uit de raswedstrijden:
Ik Quote:
''Een aantal items zijn weggehaald als prijzen uit de wedstrijden, al is helemaal weghalen nog niet mogelijk. Daarvoor moet meer gedaan worden, misschien lukt dat op termijn.''