quote:
geschreven door Bernardo op 10:42:28 @ 22-12-2022
Er zijn geen uitzonderingen voor rassen en/of levels actief in de rassenwedstrijden. Steeds als ik er iemand over hoor, daar zit dan een half jaar tussen, weet ik niet meer hoe het zit en ga ik in de code kijken. Steeds kom ik tot dezelfde conclusie; er is eenzelfde kans voor alle spelers, rassen en levels.
Misschien kan ik meer informatie opduikelen, even zien.
Om te beginnen, dankjewel voor je reactie
Dat mag ook gezegd worden
Wel denk ik, als jij in de codes duikt dat jij ook moet kunnen zien dat er bepaalde spelers heel veel en heel vaak winnen. Ik gun elke spelers hun sbl. Maar het was gister voor heel veel spelers heel zuur, dat er een speler, die het geluk echt aan haar zijde heeft staan dan ook nog een een set trekt uit ras. Ook haar gun ik der sbl, maar dit was wel een klein beetje de druppel.
Misschien, moet er nagedacht gaan worden op een andere manier om sbl te winnen. Dat actief spelen in plaats van paard wedklaar klikken en een rasje rijden en veel mazzel hebben beloond word. Bedenk een item die je kan vinden door veel te klikken waardoor je maandelijks aan een loterij kan mee doen ofzo, ik roep maar even zo 1 2 3 wat.
Dat is het zelfde als bij acties, nu dan niet want de sbl deden niet mee met de dobbel, wat je gelijk kon zien aan de aantal spelers die online waren. De mensen die nu online waren, waren de mensen die het hele jaar door actief en half actief zijn. Alle actie/sbl klikkers zijn niet online gekomen toen duidelij kwas dat er geen sbl te vinden viel. Dit zijn ook helaas de mensen, die er met acties 10 A 15 uittrekken en waar de sbl paarden dan dood staan omdat ze niet geruild worden. De spelers die een heel jaar klikken, moeten blij zijn als ze tijdens de dobbel een knol winnen.
Nu snap ik dat SBL waarschijnlijk 1 van de dingen uit de top 3 is waar veel over gezeikt word. Deze paarden maken voor spelers namelijk wel het spel. Vast zitten met een ras wat je heel graag wilt omdat je niet kunt kopen om zelf ras te rijden is heel frustrerend.
ven hand in eigen boezem, hoe andere dat doen weet ik niet. Ik ben bijvoorbeeld gestopt met het verkopen van veulens van mijn hoofdrassen, omdat ik scheel kan rijden met ras en niks win. Maar dan wel zou moeten zien hoe iemand die mijn veulens koopt, daar ras mee rijd en dan wel sbl er uit zou halen? egoistische gedachte? misschien. Of misschien voor jezelf een beetje eigenbescherming dat je je niet nog rotter gaat voelen over het niet winnen van een sbl paard