quote:
geschreven door Alicia op 16:02:38 @ 13-01-2023
1. Rip HT
2. Schakel berichten, de RV en handelschayt weer in. Houd dan de algemene uitgeschakeld.
3. Stel een modteam aan met duidelijke regels en geef ze ruimte om zich daar aan te houden. Dus niet dingen ongedaan maken tenzij het echt een uitzonderlijk geval is.
4. Er zit een blokfunctie op HT waardoor diegene geen contact met jou kan zoeken
5. Geef dat jong (sorry, die persoon) een permanente ban.
Zonder chat is HT HT niet meer. Ook ben je nu contacten kwijt die je enkel via HT had. Het blijkt dus dat ik weer een paar vrije uurtjes heb dit weekend..
PS: wat is er dan gebeurd dat zo vreselijk en anders is dan het eerdere gezeik en gedoe?
Oh dat kan ik je wel vertellen hoor... en mag van mij iedereen ook gerust weten wat ik ben wel een beetje klaar met dat gestook.
Wat er is gebeurd is heel simpel: Mensen die jaren tegen elkaar werden opgestookt zijn in contact gekomen met elkaar en toen kwam de aap uit de mouw dat 99% van alles gewoon helemaal niet waar is, en opgestookt door één speler die er nogal plezier in blijkt te hebben om mensen hun leven zowel binnen het spel alsook daarbuiten helemaal kapot te maken.
En doe je niet meer wat die speler wil dan gaat al je privé informatie dat wegens stalken en via via is verkregen gewoon HT speler na HT speler rond om je helemaal proberen kapot te maken. En als mensen dan opeens de waarheid weten dan is het blijkbaar nodig om weer wat fake accounts aan te maken, RVs en groepen en dergelijke binnen te dringen, mensen voor hoer uit te schelden via ruiternamen en dergelijke en je voor te doen als andere mensen via HT, Whatsapp, Discord en Facebook.
Maar natuurlijk wél allemaal met foto's en informatie van compleet andere personen en via een Proxy zodat niks meer terug te verhalen is op die speler.
Maar goed die piramide is dus van de week ingestort toen mensen met elkaar gingen praten en de ene na de andere leugen naar beneden kwam denderen van die enorme piramide van jaren drama, en de bom is gebarsten toen er direct weer leugens en dergelijke werden verstuurd via Whatsapp, waarna die berichten snel door speler x weer werden verwijderd op Whatsapp toen die bij de mensen terecht kwamen waarover het ging.
Maar mensen worden ook gewoon bedreigd dat hun ouders zullen worden gecontacteerd met privé informatie over hun leven, alleen omdat ze zowel op HT als daarbuiten geen contact meer willen. Dus een blokkeerknop voor deze speler heeft geen enkele zin als je keer op keer gewoon via andere accounts via HT en sociale media gewoon alsnog berichten krijgt. En deze spelers alsnog worden bedreigt. [Dit laatste gaat niet over mij maar is geplaatst met toestemming van degene waarbij dit herhaaldelijk al langere tijd gebeurd.]
Het is dus ook te hopen dat Bernardo dit alles eens serieus gaat nemen en deze speler permanent een ban gaat geven, zoals ook vorig jaar al is gezegd toen het ook gigantisch uit de hand liep. Maar tot op heden doet het beheer alsnog alsof er niks is terwijl er al zeker 20+ mails zijn verstuurd met bewijs van niet alleen dit alles maar waarin ook letterlijk is toegegeven dat al die dubbelaccounts van deze speler zijn, en het gemanipuleer door deze speler is gedaan.
Nogmaals voor Bernardo. Wil jij meer ingame-HT bewijs dan moet je de PB openzetten en krijg je van een aantal spelers nog wat screenshots.