Ik stel me beschikbaar voor SM & FM. Ben dagelijks meerdere uren online, en maak actief deel uit van het spel. Ik klik 3 ruiters GP, rij actief ras en prestige en maak deel uit van een gezellig RV.
Ik was tot recent moderator op het onderdeel bugs, waar we ook contact over hadden gehad. Waarna diverse bugs zijn opgelost, wat het spel echt verder heeft geholpen. Hiermee zou ik sowieso graag verder willen gaan.
Ik zou het dus tof vinden deze & eventuele andere taken op me te nemen, dit zodat er ook echt aan een goede toekomst op het spel gewerkt kan worden. Het zou wel fijn zijn als het Mantis systeem dan ook weer terug zou kunnen komen zodat er een directe lijn voor communicatie is, en niet alles wat de mods doen weer staat te verstoffen op een mod-forum zeg maar.
Het zou fijn zijn mocht er een actief nieuw team komen dat ook echt daadwerkelijk actief is op het spel. Je doet het immers om het spel beter te maken en/of iets toe te voegen, en niet om maar een rol te hebben waarmee uiteindelijk niks mee gedaan wordt.
Ik voldoe overigens aan de eisen die worden gesteld. Ben zelf midden 20 & ben bekend met HT.