Mijn ruiter Anna's Baggermeute kan tegen de afneemprijs 8 keer aftappen bij haar Ki-station, even prive aanschieten en we kunnen een deal maken voor € 0,00
geschreven door Bernardo op 16:55:25 @ 31-03-2023
De paasactie loopt van vandaag t/m maandag 10 april.
Er zijn items te vinden, hout te sprokkelen en natuurlijk is er de Rabbit Race met leuke prijzen.
Zou fijn zijn als de bugs die bekend zijn met de actie er dan ook uitgehaald worden. Niemand heeft er wat aan als de RR bijna dagelijks voor 1-2-3 uur vast komt te staan.
Bij VIV kakkelen we als kippen en kan je prestige meewippen!
geschreven door ShetlanderFan op 21:02:39 @ 06-04-2023
[...]
Zou fijn zijn als de bugs die bekend zijn met de actie er dan ook uitgehaald worden. Niemand heeft er wat aan als de RR bijna dagelijks voor 1-2-3 uur vast komt te staan.
Zo erg is dat toch niet?
De race loopt inderdaad soms vast, nu toevallig 2 keer na elkaar. Kan gebeuren.
Gewoon lekker verder items klikken
En dan nog de appels knolraapjes enzo die verder niet te vinden zijn. De actie is leuk ik klik graag mee. Maar d’r gaat een hoop mis. En volgens mij zijn er weer genoeg accounts aangemaakt
geschreven door Sydney op 21:48:44 @ 06-04-2023
En dan nog de appels knolraapjes enzo die verder niet te vinden zijn. De actie is leuk ik klik graag mee. Maar d’r gaat een hoop mis. En volgens mij zijn er weer genoeg accounts aangemaakt
Appels/knolrapen/wortels zijn ook nooit te vinden geweest met pasen, die moet je verzamelen bij andere acties.