In deze veiling heb je de mogelijkheid om telkens een set aan te schaffen bestaande uit een Logo & Avatar & Onderschrift.
Regels
Ik werk niet op aanvraag. Een suggestie is mogelijk.
Wanneer een set verkocht is, wordt er eerst gehandeld om het geld, daarna ontvang je het setje.
Een set kan opgestuurd worden zonder en/of met tekst. Dit is naar eigen keuze.
Prijzen
De prijzen zijn hetzelfde voor elke set, dit omdat ik aan elke set hetzelfde werk moet verrichten.
Startbod: € 100
Meeneemprijs: € 200
Vanaf € 150 wordt een set verkocht. Wanneer iemand € 150 gaat bieden blijft de set nog steeds 24 uur staan, zo is er nog mogelijkheid tot een hoger bod. Wanneer dit niet gebeurt wordt het setje verkocht aan € 150.
De meeneemprijs van € 200 blijft bestaan. Zo heb je dadelijk een setje in het bezit. Wanneer de meeneemprijs geboden wordt is de set dan ook dadelijk verkocht. Wil je een set 100% zeker in het bezit hebben, speel je veilig door de meeneemprijs te bieden, welke € 50 boven de minimale verkoop ligt!
Er wordt automatisch een bericht gestuurd bij:
- Hoger bod
- Suggestie aangemaakt Je krijgt eveneens een bericht wanneer er overboden is en de meeneemprijs is geboden.
Extra
Wanneer je een setje hebt aangekocht, heb je het voordeel om aan de helft van de prijs te lessen bij Dakota Fanning.
Het is wel de bedoeling dat je volgende regels respecteerd:
- Stuur een bericht met de kopie van het rapport naar SalvaMea wanneer je één of meerdere lessen hebt gereden. (Ik handel vervolgens met jouw ruiter en geef de helft van het lesgeld terug.)
- Het is verboden om hier in het topic rapporten te posten als in de chat reclame te maken voor deze extra actie.
Suggesties
Het wil niet zeggen dat de suggestie op de lijst staat dat deze ook daadwerkelijk gemaakt wordt.
- Rocky Mountain Springen (NachtHengst)
- 2 Wolven, elke kant één. (KrisX) (Als het lukt met al dat haar. Een kale wolf is ook niet mooi. )
- Zwarte Mustang. (KrisX)
- Zwarte Lusitano (KrisX)
- Achal-théke (Hinnikje)
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
geschreven door KrisX op 19:32:58 @ 14-10-2010
Ontzettend gaaf,
sugg. lusitano, kraag een zwarte, of bruine
Lusitano is aangemaakt.
Bij een hogere biedingen of wanneer een suggestie aangemaakt wordt ontvang je een bericht.
Updates
- Arabier
Bieding toegevoegd.
Haflinger set verkocht. (Wolkjuh)
Biedingen/Suggesties upgedate!
geschreven door Divya op 21:28:59 @ 14-10-2010
Ja, idd, ik bied ook wel gelijk €200
Update
- Arabier set verkocht aan Divya
- Dressuur- & Springpaard toegevoegd.
- Mecklenburger
Ik vind die dressuur erg mooi
Alleen bij dat logo mis ik de 2e teugels. Bij de avatar zie je die wel zitten.
Mocht je dit kunnen aanpassen bied ik €200
geschreven door Unique op 12:44:16 @ 15-10-2010
Ik vind die dressuur erg mooi
Alleen bij dat logo mis ik de 2e teugels. Bij de avatar zie je die wel zitten.
Mocht je dit kunnen aanpassen bied ik €200
Heel moeilijk om aan te passen. Namelijk de teugels zijn weg op de grote afbeelding, gewist. Ik kan die niet terug toveren. Ik moet altijd een lijn zien te vinden dat het pas op het logo. En met de tweede teugels had het raar geweest aangezien de huid van het paard weg is.
Update
Bieding toegevoegd.
Holsteiner Set verkocht aan InesTaina
Even nog een toevoeging. De achtergrond hierboven is wit. Op de profielen heb je een andere kleur van achtergrond. De banner van het logo heeft bovenaan een witte omranding, maar ondanks de witte achtergrond hier kan je deze niet zien. Daarom ogen ze nog altijd iets anders je profiel.
Voorbeeld kan je op mijn profiel altijd bekijken. Werken met wit op wit, dat is altijd leuk.
Mecklenburger wordt verkocht aan Suraja.
Menpaard toegevoegd.
Elk setje bevat nu ook een onderschrift.
Wie al een set had aangekocht heeft het onderschrift al gekregen.
In het weekend ben komen er geen extra bewerkingen aangezien ik dan druk ben.
Groetjes