Zoals SnelleMarz als vertelde, het gaat sneller en sneller om het balkje te vullen. Maar eveneens geeft het ook een boost aan je XP. Dus het is best wel voordelig.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
Ik vind het leuk en een afwisseling op het lessen , en je hoeft er niet lang op te wachten.
Ik weet niet of het veel effect heeft op wp's , omdat ik altijd wedstrijdgroom doe
Liefde is gratis, raar dat sommigen er toch nog zo zuinig mee zijn
Ik doe het groomen sowieso, of het nou wel of niet effect heeft op mijn prestaties
Een winstpunst heb ik vrijwel altijd en daarbij komt dat groomen goed is voor extra wp
~Opgeven wil niet altijd zeggen dat je zwak bent, het kan ook betekenen dat je sterk genoeg bent om iets los te laten.
ChristalHorse, Bernardo heeft net gezegd dat het (nog) geen voordeel geeft voor extra wp. Het is dus op dit moment alleen handig voor de xp die je er mee verdient !
geschreven door MonsieurKenneth op 19:14:16 @ 22-10-2010
ChristalHorse, Bernardo heeft net gezegd dat het (nog) geen voordeel geeft voor extra wp. Het is dus op dit moment alleen handig voor de xp die je er mee verdient !
Ik maakte een tik fout
ik bedoelde dat het goed is voor extra xp.
~Opgeven wil niet altijd zeggen dat je zwak bent, het kan ook betekenen dat je sterk genoeg bent om iets los te laten.
Ik vind het leuk .
Het is ook tof dat het zo snel gaat dus dat het niet te overbodiglang duurt .
Het is ook meer het echte in werkelijkheid dus ik vind het goed . HEt is ookgoed om extra xp te halen
Ik vind het wel leuk, wat afwisseling Ik doe ook altijd wedstrijdgroom dus ik weet niet of het effect heeft op wedstrijden, volgens mij wel. Ook leuk voor je xp ;)