Het scheelt heel erg bij wie je les neemt. Hoe beter je lesgever, des te meer kan je erop hebt. En het is het ook waard, want mocht je dan uiteindelijk 1ste worden, dan win je vaak ook nog leuke dingen. Gewoon nog even volhouden, het komt vanzelf!
Ik ben het hier niet mee eens. Bij beide ruiters kon ik vanaf level 9 winstpunten halen. Het is maar net hoe je het aanpakt.
Bij mijn eerste ruiter zitten de paarden al halverwege de L2.
tegen,
ik zit nu in level 16 en ik heb er ook voor moeten werken,
met een beetje geduld haal je op een gegeven moment WP.
het moet niet te makkelijk worden dat je er gelijk 2 hebt, dan is er ook geen uitdaging meer.
Ik snap het niet.
Ik was lvl 9 had 8 vaardigheden en haalde WP en toen ik lvl 11 was haalde ik geen wp meer met 10 vaardigheden...
Nu ben ik lvl 12 en durf er zelf geen meer te rijden.
Maar ik ben tegen want het meot een uitdaging blijven.
net zoals eld verdienen.
Ik vind het niet te moeilijk. Het is gewoon niet simpel in de start om een winstpunt te behalen aangezien er veel factoren meespelen in een wedstrijd.
Maar het is alvast een extra uitdaging. De aanhouder wint en uiteindelijk behaald je paard toch zijn/haar eerste winstpunt.
''In Xanadu did Kubla Khan A stately pleasure-dome decree Where Alph, the sacred river, ran Through caverns measureless to man Down to a sunless sea.''
mee eens ik vind het bijna de moeite niet om wedstrijden te doen..
quote:
geschreven door yasmijn op 17:57:41 @ 24-10-2010
ik vind het nog te makkelijk om winstpunten te hallen hoor heb er al 2 paarden in de l2 zitten en een gaat er morgen naar m1
Ik heb net mijn eerste winstpunt gehaald, en ik was er heel blij mee. maar van mij mag het net wel een tikkeltje makkelijker, niet dat je altijd een wistpunt hebt, maar iets sneller mag wel. Dan blijft er juist uitdaging inzitten vind ik!
Niet mee eens.
Ik ben nu in lvl 13, en haal nu bij 1 van de 2 paarden altijd 1 wp en bij de andere geen.
Jammer, maar als je hoger komt dan is dat wel het geval.
Het moet niet te gemakkelijk worden, want dan is er geen strijd meer in het spel. Het is dan te makkelijk en te vanzelfsprekend.
Helemaal tegen dus ;)
ik heb niet zoveel geld om vaardigheden te kopen, ben nu bij de vijfde en zesde ofzo.
maar die kost 350.. maar een baal hooi kost dus ook 350 en ik heb daar dus niet zo heel veel genoeg voor
dus zelfs zonder veel vaardigheden in de B vind ik dat je toch wel sneller wp's moet kunnen krijgen!!