hai
is het misschien nu zo dat wp's halen te moelijjk is ?
Ik zit zelf in level 12 heb 12 vaardigheid's punten
Lvl 12 zadel en Hoofdstel en alles op 100% en ik haal 170 punten.
Stelling: wp's halen is te moeilijk
Barts los
Het licht er ook aan hoeveel moeite je er zelf verder voor doet. Je kan wel alle dingen gekocht hebben, maar als je vervolgens bijv je paarden niet goed verzorgt... tja (geen flauw idee of het zo is, maar ik neem aan dat de comp zo rekent)
Het duurt wel even voordat ej een wp hebt en het liefst wou ik de training ook wat sneller hebben, maarja, daar heb je ook credits voor. Bovendien zou het spel anders ook weer zo uitgespeeld zijn.
Ik ben het wel met Brenda eens; het is gewoon een uitdaging. En de een heeft meer geluk dan de ander, want ik zit namelijk op level 11, en op level 10 heb ik er al 2 gehaald, en ik had niet alle vaardigheden..
Een uitdaging is leuk, maar dan is het toch fijn als je een doel hebt dat binnen aanzienbare tijd kan worden gehaald. Ik vind heus niet dat je in level 2 al een WP moet kunnen hebben, maar tegen level 6, 7 is het toch fijn als je eens een wedstrijd wint
Ik snap de frustratie wel als je al een tijdje speelt en het lukt maar niet om een wp te halen maar ik vind het ook wel een uitdaging, en als het dan eenmaal lukt dan is dat echt kicken. En eenmaal gelukt wordt het steeds makkelijker om een wp te halen.
Einde level 10
Eerste WP
ik ben er helemaal mee eens .
Nu dat lessen zo lang duurt is na een wedsrijd zonder WP heel deprimerend om dan weer van 0 af aan te beginenne trainen
Het duurt idd wel lang, maar ben inmiddels level 12 en heb bij beide paarden 4 wp. Het groomen kost alleen wel erg veel tijd aangezien het om 3 balkjes gaat. Enige voordeel van een hoger lvl; het gaat dus ook sneller om je balkjes vol te krijgen.
geschreven door LuffB op 18:39:29 @ 23-10-2010
Het licht er ook aan hoeveel moeite je er zelf verder voor doet. Je kan wel alle dingen gekocht hebben, maar als je vervolgens bijv je paarden niet goed verzorgt... tja (geen flauw idee of het zo is, maar ik neem aan dat de comp zo rekent)
Het duurt wel even voordat ej een wp hebt en het liefst wou ik de training ook wat sneller hebben, maarja, daar heb je ook credits voor. Bovendien zou het spel anders ook weer zo uitgespeeld zijn.
Klopt helemaal dit hoor, je moet naast je vaardigheden en het goede tuig ook zorgen dat je conditie van je paard goed is ( door longeren of stapmolen) zorgen dat je zadel goed gepoetst is en dat er geen mest in je stallen ligt. Je kunt zelfs nog je kansen verhogen door je zadel op maat te laten maken en opletten bij wie je les neemt. je hebt goede en minder goede lesgevers ( hoe hoger de punten achter het lesgeven, hoe beter de lessen dus hoe meer kans op wp bij wedstrijd)
Ik haalde mijn eerste wp bij level 9 met dat tuig en bovenstaande dingen. Dus ik vind het wel snel genoeg eigenlijk.
Nee, dit vindt ik juist fijn zo. Bij hps krijg je 3 wp's door gewoon helemala niets te doen, alleen maar te hopen, ja dat is makkelijk. Nu betaal je er voor, en krijg je niet snel 1 wp, dit krijg je toch ook niet bij echte wedstrijden? Nouja, je krijg niet snel 3 wp's, wel 1 wp. Maar het spel is toch iets anders Ik vind het goed zo, en het moet gewoon zo blijven. Als je echt iets wilt bereiken op ht, moet je werken tot je 10e level (ong) dat je een wp krijgt.
Ik ben het half eens en half oneens. Het is inderdaad wel heel moeilijk om een wp te halen, zelfs als je in level 11 zit (kijk maar naar mij:Y)). Soms is het dan heel frustrerend.
Aan de andere kant is dit wel meer zoals de werkelijkheid, het geeft je echt een uitdaging om een wp te halen, en het is dan ook 3× zo leuk om er ook daadwerkelijk een te halen!
If I go there will be trouble,
If I stay it will be double.