quote:
geschreven door Jan op 18:38:13 @ 26-10-2010
Dit topic gaat over een groothandel, dat dit een optie in het spel moet zijn. Maar een speler kan net zo goed een groothandel zijn?:+
Als de landbouwers een afspraak maken met speler A dat die zijn/haar hooibalen voor een vaste prijs opkoopt, en als speler A ze dan verkoopt aan de andere spelers. Dan kun je speler A zien als een groothandel?:+
Ja dat zou een optie kunnen zijn als het spel goed op gang is.
Nu is het moeilijk om je hooi te verkopen, het wordt nog te weinig gebruikt omdat er nog niet genoeg spelers en paarden in het spel zijn.
Daarnaast moet de landbouwer ook nog eens concurreren met mensen die ook proberen om winst te maken op hun hooi.
De handelschat wordt voor alles gebruikt en zeker niet alleen voor handelen wat het ook niet makkelijk maakt om je produkten te verkopen.
Ik zie nu dat lesgevers veelal gratis les geven zodat ze in ieder geval 150 X pakken, het meeste wat ik doe is balen persen en daar krijg je maar 100 XP voor. Het heeft geen zin om mijn hooi gratis weg te geven want ik krijg geen xp voor handelen.Bovendien snap ik de verhouding niet 2000 opleidingsgeld tegen 25000.
Nu staat het hooi op 50 en het verkoopt niet echt goed, moet het dan nog verder zakken in prijs?
Ik zie liever dan nu een tijdelijke groothandel van beheer zodat we toch iets kunnen verdienen tot er meer paarden in het spel zijn en het weer vanzelf kan draaien.