Ik ben van mening dat je ook naar mensen die offline zijn geld over moet kunnen maken, meestal ben je niet tegelijk online en als je dan iemand nog moet betaln is dat heeel lastig. dat is aan het oude spel juist zo handig.
Daarbij als het tegen argument daarvoor is , het moet real lijken. In reallive kan je ook elk moment van de dag geld naar iemand over maken, word het dus realistischer van;)
geschreven door Hai op 11:29:47 @ 20-02-2011
Het is misschien een beetje zinloos, maar ik zie het streepje tussen je post en je onderschrift nooit >_<
Misschien wat duidelijker maken? Sommige mensen hebben zo'n onderschrift dat zo bij hun post zou kunnen horen en dan weet ik niet meer of dat erbij hoort >_<
Hier ben ik het ook zeker mee eens! Telkens als ik berechtjes lees in BV RPG's dan lees ik dat onderschrift er ook bij en snap ik de tekst die ze bedoelen niet meer goed. Als ik hem dan dubbel lees, weet ik dat het een onderschrif is. dus hier ben ik het zeker mee eens!
komt er ook nog een mogelijkheid om mensen die offline geld te kunnen sturen?
best lastig als je iemand nog geld wil sturen, maar niet op de zelfde tijden als jou online is.
De bugs omtrend Captcha!
Zodra dat ding dat je zo'n letter aanmoet klikken komt, en je klikt zo'n letter aan, is daarna de layout van o.a. verzorgen anders en reageert ie niet meer als je klikt, moet je dus verversen. Dit is heel erg irritant al zeg ik het zelf. En nog een paar andere knoppen verversen niet als de wachttijd afgelopen is.
[TK/RES] SBL Oldenburger en Dartmoor Sperma
[TK/RES] HSB Dartmoor veulens
[RES] IF Oldenburger veulens
Les bij Jade Broute !!
geschreven door Jade op 08:59:49 @ 29-03-2011
De bugs omtrend Captcha!
Zodra dat ding dat je zo'n letter aanmoet klikken komt, en je klikt zo'n letter aan, is daarna de layout van o.a. verzorgen anders en reageert ie niet meer als je klikt, moet je dus verversen. Dit is heel erg irritant al zeg ik het zelf. En nog een paar andere knoppen verversen niet als de wachttijd afgelopen is.
Ik ga dit punt nog eens aankaarten bij het beheer!
ik denk dat er ook aan moet worden gedacht dat als het spel straks zo ver is en paarden oud zijn en daadwerkelijk dood gaan dat er iets moet worden verzonnen voor het feit dat mensen dan hun paard verkopen en mensen bijv. voor een stamboomloze heel veel neerleggen en het paard dan dood gaat dit ga je altijd krijgen , en krijg je ruzies enz.
Ik denk dat daar wel wat voor moet worden bedacht want dat kan zeer oneerlijke situaties opleveren.
ik heb eerlijk geen idee hoe dit op te lossen maar vond het wel een belangrijk punt voor de toekomst om over na te denken.
Wat ik ook een belangrijk punt vind waar ik tegen aanloop en ik denk ook vele anderen o.a. beginners met mij dat als je een bepaald ras wilt fokken je na enig zoeken wel aan een merrie kan komen maar bijna niet aan sperma dat en past, vaak is of de gebruiker niet online en krijg je pas laat reactie of het sperma is zo duur dat het gewoon niet leuk is, en vaak zijn de merrie dan allen te dekken met een stamboomloze hengst wil je if fokken er zal misschien naar een beter systeem voor het verkopen van paarden en het aanbieden van sperma moeten komen , om het ook voor de mensen die niet bekend met dit spel overzichtelijker te maken waar en hoe je aan paarden kan komen en hoe aan sperma.